{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

Hjæææælp - Min hund er forsvundet {{forumTopicSubject}}

Og ja ingen dumme kommentarer, min Verden er gået under.
Min fantastisk søde, lidt sky over for fremmede, fem mdr. gamle Shetland sheepdog er forsvundet.
Hun er af farven blue merle og ca. 30 cm. over ryggen, fem kg. vil jeg tro.
Hun er forsvundet fra Fensmark nær Næstved på Sjælland, fra min mors have, hvor hun befandt sig ca. tyve min. uden opsyn.
Hvordan hun er kommet ud, er os en gåde, hun skal være klatret over en 110 cm låge, med kun to tværbræder på, altså vi er alle svært bange for om hun kan være blevet stjålet, for hun er ikke umiddelbart en hund som stikker af, jeg kan "handle" hende uden snor og hun følger mig normalvis uden problemer.
Jeg har været ude og lede efter hende, kaldt (hun lystrer normalt hundrede procent indkald) og forhørt mig frem, jeg har haft hjælp af tre andre, ingen vi spørger har set nogen løs hund!
Plz. del og forhør jer hvis i bor i nærheden, jeg er desperat og forstår ingenting.

Hun er chippet men uden halsbånd, vi hører også meeget gerne fra folk der bare har set eller hørt noget.!

Jeg har ikke brug for nogen ubehagelige kommentarer, for ja jeg føler mig ekstremt uansvarlig og som verdens dårligste hundeejer lige nu!

Jeg kan fanges på tlf. 53587488
andre tlf. nr. 24678828
22332846

Jeg ligger et album ind om to min.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæææælp - Min hund er forsvundet
Kommentér på:
Hjæææælp - Min hund er forsvundet

Annonce