Muligt forbud piner mig :( Muligt forbud piner mig :(
Ja er lige kommet hjem efter en tur i Bernstorff parken med Micha og Chikka. Micha har kommet der siden hun var 8 uger, var der 2 dage efter vi hentede hende og har kommet der et par gange i ugen siden. Micha elsker at løbe ned til det store gran træ hvor vi så skyder med grankogler hun elsker at være der.
Vi har også haft en drøm om at få endnu en Staff, og igår var vi ude og spise ved vandet, havde hundene med og hyggede, vi snakkede så om det med nr 3 hund, og snakken faldt over på evt forbud, og det har hængt som en grå sky over mit hoved siden tænk hvis Micha ikke længere kan løbe rundt og lege kogle leg mere, eller hente pinde. Og er så forvirret i forhold til endnu en hund, brænder for racen og elsker dem virkelig, syntes det en perfekt race for os. Vi har dog have, og ville køre ud steder hvor de kunne hygge og lege, men jeg er så frustreret og ked
Min kæreste siger han nægter at give hende mundkurv på hvis forbudet kommer, han syntes det dyrplageri, men jeg prøvede at forklare det vigtigt at overholde reglerne hvis de kommer, vi blev lidt uvenner over det fordi det følelses mæssigt hård emne ja jeg syntes mundkurv er noget møg, men vil gerne være ansvarlig. Min kæreste har ikke lyst at gå med hende mere hvis hun skal gå med sådan en, da han mener folk vil stemple ham ( han træner og har tusser ) og han selv vil føle han mishandler hende
Skulle bare lige have luft
mar 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 3 Emner: 240 Svar: 1.995
Og nogen vil sikkert tænke hvorfor vi ikke skifter race, og jeg har bare ikke fundet en race der opfylder vores krav så godt som staffen.
Samarbejds villig, klog, elsker at behage sin ejer, aktiv, men rolig hjemme, ikke så stor, ingen underuld ( kæresten har allergi ) super smuk. Dejlig nem, men stadig med temprement. Jeg ELSKER virkelig denne race, og kan ganske simpelt ikke leve uden
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 696
I øvrigt, så er det jo altså "kun" en bøde man får, for ikke at overholde loven ang. mundkurven. Her hvor jeg bor, har jeg kun set én hund med mundkurv, siden loven herom trådte i kraft. Politiet har heldigvis bedre ting at tage sig til, end at rende og jagte listehunde uden mundkurve
mar 2009
Har kigget på mange racer, bullterrier tør jeg ikke, den kan også stå for skud, skal ikke have JRT har vi haft på mit gamle job, og det er IKKE mig, Bull typer er for " dovne " og ville også være bange for et forbud. Og skal ikke havde en hund der er størrer end Micha.
Eller bl af Bull og terrier sind som staffen har
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.387
krydser fingre for at i går fri !
mar 2009
Men jeg håber ikke den kommer på,
nov 2011
nov 2011
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 3.714
Men jeg tror de lader listen stå som den er, da 3 år ikke er lang tid nok, til at konkludere om loven har haft en virkning.
nov 2011
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 1.394
tror der sidder politikkerer hvor den ene bladre i en bog og den anden siger stop.. så i hundebogen på side 52 finder vi cane corsoen, så den gør vi lige ulovlig ..
Seriøst det virker sådan !!
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.805
Muligt forbud piner mig :(