Søger hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg har et problem med min tæve Toya på 1år Hun er lige blevet alene hund for 2 uger siden da jeg var nød til at komme af med Kiwi på 3år.
Efter hun er blevet alene er hun blevet MEGET ulydig. Hun hopper op på sofabordret og hendes nyeste er spisebordret hvor hun så hopper op og vælter alt i vinduskarmen Jeg vil bestemt ikke ha hende på mit spisebord eller sofabord. Sofabordet hopper hun gerne op på mens jeg er hjemme men hun hopper kun op på spiseborderet når jeg går eller ikke er hjemme. Jeg prøvede så at lukke hende i køkkenet når jeg ikke var hjemme, første gang var i går (fredag) men hun kan selv åbne døren fra køkkenet til stuen. Jeg låste den så ind til stuen og det havde så det resultat at der ikke er meget håndtag tilbage og hun har tabt en tand
Min kusine kom så om med et stort bur for et par timer siden og jeg har været omme ved min søster en tur (ca.30min) og nu er hendes snude helt rød fordi hun har prøvet at komme ud
Nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre? Og hvad jeg gør forkert/rigtigt?? Søger ikke spydige kommentar, gør det bedste jeg kan for at vi kan få en god hverdag igen
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 149 Svar: 2.516
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 76 Svar: 2.741
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 141 Svar: 898
Hun laver ikke noget ballade eller noget når hun er alene hjemme udover at hoppe op på bordet
Det største problem er jo at hun vil hoppe der op når jeg ikke er hjemme og for at kigge ud af vinduet til haven så kan jo ikke aflede hende når jeg ikke er hjemme. Men kan se hun har været der da alt er væltet og syntes ikke lige at det er det lækreste at ha hende til at rende rundt på bordet. Sofabordet hopper hun typisk op på fordi der ligger riskager til min søn hun er MEGET madglad
Kan godt se det ikke lige var det smarteste at sætte hende i et bur hun ikke kender Og ønsker heller ikke at hun skal stå i et bur
apr 2009
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
apr 2009
Det kan da godt være at du ikke syntes det Charlotte.. Men jeg har taget den beslutning og har overvejet den LÆNGE inden.. Og har sørme også gjort hvad jeg kunne for at løse problemet.. Og da jeg satte hende til salg lagde jeg heller ikke skjul på at hun var ked af at være alene..
Når jeg tog hjemme fra stod hun og skreg og det gjorde hun stadig når jeg kom hjem.. Og har hørt fra naborene at hun var meget ked af det hele dagen..
Søger hjælp!