338 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Virile Willie. Virile Willie.

Som man kan læse inde på Willie's profil - har han mange navne og et af dem er " Virile Willie "
Det kommer sig af, at han var med nogle af mine venner på udstilling i udlandet.
Min ven havde ham på bordet for at ordne ham inden han skulle i ringen og allerede på bordet begyndte den lille Willie at blive lidt opstemt men blev dog dæmpet ned igen.
Tiden var så inde til at de skulle i ringen og da Willie kom på bordet blev han MEGET opstemt og hele pivtøjet kom ud i fuld længde :o) Min ven blev noget forfippet og ville løfte ham ned af bordet med det resultat, at sæden stod i små fine sprøjt ud over bordet og ud over dommerbordet. Nu er min ven en rigtig garvet udstiller, men som hun sagde " det er ikke sket ret tit, at jeg er blevet rød i hovedet, men i guder hvor var det pinligt "
Der var jo ikke andet at gøre end at vente på, at herren blev færdig - dommeren måtte sætte sig ned mens hun slog sig på lårene af grin.
Da Willie så endelig var færdig og kom på bordet igen var dommerens eneste kommentar " ja ja nu ved vi da, at han er vild med damer "
Senere på dagen da det var tid for bedst i gruppen - kunne min ven i samme øjeblik hun kom ind i ringen hører en der skreg af grin - det var dommeren der sad og fortalte de andre om Virile Willie.
Nu skal det lige siges, at andre sagtens kan gøre Willie klar uden at han bliver for opstemt, så min ven må bestemt have magiske fingre gggggg og hver gang vi er på udstilling og Willie får øje på hende får han svømmende øjne.
Hvem der bare havde været en flue på væggen :o) jeg ville gerne have set min ven stå der - tomatrød i hovedet og fremstamme I am so sory I am so very sory gggg

Det var så historien om, hvordan Willie fik navnet " Virile Willie "
Historien om Willie vagthund - får I en anden god gang.
Ha' en rigtig god dag.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virile Willie.
  • #2   15. jul 2006 hihi - det var godt nok en sød historie ;9 Go griner....

• #3   15. jul 2006 Jeg har også moret mig meget over - at det ikke var mig, der stod i ringen med ham den dag. Farven på en tomat ville have blegnet i forhold til farven i mit ansigt gggg - på udstillingerne efter havde jeg virkelig nerver på - da dommerne ( især de kvindelig ) nyder at stå og klappe Willie i bagen - OK han har en rigtig nuser bagdel, men det er som at stå med en tikkende bombe - man ved aldrig hvornår den går af :o)

Kommentér på:
Virile Willie.

Annonce