1.386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Hvorfor f***den afviser i? :s Hvorfor f***den afviser i? :s

Der er noget jeg ikke forstår..

Ligenu er der en fransk bulldog på startsiden, som er ved at blive oprettet/budt velkommen. Men jeg så lige at den har næsten ligeså mange afviser point som velkomst point?! :s

Hunden er da ikke ulovlig, og bevares, det er da ikke jordens bedste billeder, og der er heller ikke synderligt meget tekst, men jeg har da set værre herinde, og det kan jo være der kommer flere billeder og tekst hen ad vejen.

Jeg forstår bare ikke hvorfor man afviser sådan en hund? smiley

/Claudia

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor f***den afviser i? :s
  • #1   19. feb 2012 Hunde kan også blive afvist hvis de ikke har nok billede, utydelige billeder eller at den næsten ikke står nogen tekst om hunden.

• #2   19. feb 2012 Synes bare det er sært.. Har da set mange andre hunde med ligeså lidt tekst og billede, hvor der ikke var andet end velkomst point.. Synes egentlig det er komplet latterligt at det er brugerne der skal bedømme om hunden skal ind eller ej...

• #3   19. feb 2012 Well det er ikke mig der har lavet reglerne smiley

• #4   19. feb 2012 Eller mig der afviser smiley

• #5   19. feb 2012 For mig at se, så overholder den reglerne for oprettelse af hunde, så forstår heller ikke, hvorfor den blev afvist.

Jeg synes heller ikke billederne er så utydelige, at den bør afvises. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at det er en Frank Bulldog på billederne.

• #7   20. feb 2012 Orrhhh Blunt TS slettede selv indlægget. Højst sandsynligvis han vil oprette hunden igen en anden dag og så nytter det ikke noget at der ligger en tråd hvori der står at hunden er amstaff frem for boxer blanding.
    Igen - LÆS: Brugerne herinde har IKKE lavet loven så STOP med dit hundefjendtlighed, det hører ingen steder henne.
    Du er endnu et eksempel på at aldersgrænse på HG ikke nytter en dyt :))

• #9   20. feb 2012 Blunt - Dette vanvid? Snakker du om listen over ulovlige hunde? Det er loven?! Synes du at brugerne på HG lige burde lave om på den? smiley

• #12   20. feb 2012 Bluntbull; Uanset om vi afviser eller byder velkommen til en ulovlig hund, så tjekker admin det og sletter.

• #13   20. feb 2012 det er simpelthen så småligt at afvise, det kan jo rent faktisk være en lille pige som selv har taget billederne og skrevet teksten, fordi hun bare så gerne vil dele sin hund med verden. Eller bare være en helt almindelig hundeejer som levede i lykkelig uvished om at man skal være fanatiker på grænden til hundeterrorist for at få foden indenfor på hundegalleri. Det er jo bare et forum for hundeelskere, hvor alle burde kunne være med uden at være storskribenter, pro fotografer osv.

• #16   20. feb 2012 Nu mor til 3 fantastiske blandinger < - Enig smiley Dog synes jeg ikke at man kan godkende en hund hvis man ikke kan se billederne fordi de er for utydelige, eller vender på hovedet eller lign. Det er jo trods alt et hundeGALLERI smiley Og man opretter vel for at vise alle hvilken sød og dejlig hund man har smiley

• #17   20. feb 2012 Debatten om hundefjendtlighed må i tage et andet sted. Selvom jeg til dels er enig i nogle af tingene. Min hund blev også afvist første gang.

Men ja, er også enig med dig "Nu mor til 3 fantastiske blandinger" - Næsten alle mine billeder herinde er taget med min mobil, men det er der ingen der siger noget til.

Og ja, det er tydeligt at se, at det er en fransk buller, og der er da flere af billederne der er tydelige, synes bare det er så åndssvagt at afvise. Synes kun man burde afvise, hvis det er en af de ulovlige racer.

• #18   20. feb 2012 hvorfor afviser man (fordi man kan så har man endelig fået muligheden for at bestemme over andre uden der er nogen der har indflydelse på netop din stemme) så gir du dig selv en god oplevelse af at have ødelagt en andens dag,Hurra hvor jeg kan!

• #19   20. feb 2012 Nogen der kan fortælle mig, hvor man stemmer ind eller afviser en hund, for jeg har endnu ikke fundet ud af det ?

• #20   20. feb 2012 Helle: Når en hund er på vej ind kan du byde velkommen eller afvise ved at trykke på det du vil under hundens billede.

• #21   20. feb 2012 A&D, men hvor ser jeg at den er på vej ind, sorry men har ikke rigtigt lært alt endnu smiley

• #22   20. feb 2012 Helle: På forsiden vises de hunde der er på vej ind, når der er nogen. De hedder Afventer optagelse:o) Klik på hunden, så kan du give din stemme;o)

• #23   20. feb 2012 Der står ingen steder i reglerne at billederne skal være super skarpe, at der skal være mega meget tekst. Så jeg forstår heller ikke folk.

• #24   20. feb 2012 der står billederne skal være tydelige. smiley
    der står hunden ikke må være ulovlig.
    bom smiley

• #25   20. feb 2012 5.4 Oprettelse af hunde

HundeGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hunden, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HundeGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hund her på siden.

Du skal have tilknytning til hunden.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve hunden!
    Hunden må ikke oprettes som salgsannonce!
    Hunden må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis du er i tvivl om du overholder tilknytningskravet, så skriv til en hjælpe-administrator og spørg.

Det er ikke tilladt at oprette flere hunde i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hund.

Hunde der er ulovlige iflg. dansk lovgivning kan ikke oprettes på HundeGalleri.dk.
    Oprettes der alligevel ulovlige hunderacer i profiler, vil disse blive slettet og brugeren modtage 1 advarsel før dennes brugerkonto bliver slettet. Ved tvivl, så slettes profilen og den pågældende hund kan så ikke oprettes medmindre brugeren samtidig oploader bevis på at hunden ikke er en af de pågældende ulovlige racer.
    Der kan forekomme profiler med ulovlige hunderacer på HundeGalleri.dk, da de er oprettet før de iflg. loven blev gjort ulovlige at besidde. Se punkt 4.1 for hvilke racer og blandninger af racer forbudet gælder.

Vi kontrollerer jævnligt de oprettede hunde og sletter uden varsel alle hunde, som ikke opfylder alle betingelserne.

• #26   20. feb 2012 se forsiden lige nu, 0 afvise point 17 velkomst , ingen teskt. ? hmm .. forskel eller bare forskellige brugere med forskellige meneinger..
    tænker vi er alle forskellige og dømmer ind og ud efter vores egne "likes" , ikke efter reglerne altid.. desværre..

• #27   20. feb 2012 Elsker at gøre små piger keder af det....it just makes my day.
    Så ond og magtsyg er jeg bare *indsæt ond latter efter eget valg her*

• #28   20. feb 2012 Og så skal man lige huske at der skal kun 5 mennesker til at byde velkommen eller afvise. Så de 5 mennesker der afviste i går, er måske ikke de samme 5 mennesker der byder velkommen i dag.

• #29   20. feb 2012 så skal de 5 mennesker da have udfordringer igang, ellers er det vel stadigvæk 50 mennesker der skal til ? smiley hihi..
    men ja, vi er forskellige alle sammen, og stemmer som vi synes er rigtigt. smiley

• #30   20. feb 2012 De fleste herinde har vel vundet 9 udfordringer???

• #31   20. feb 2012 troede det var udfordringer man havde igang der tælte hvor mange godkende point man havde smiley ? sorry.. my bad.. ja det har de fleste.

• #32   20. feb 2012 Charlies moar. nej jeg har kun seneste optagne hunde på min forside, hmmm

• #33   20. feb 2012 helle, det er fordi den er kommet ind, der ingen hunde der venter lige nu, så derfor kan du ikke se boksen med 'hunde der afventer optagelse' smiley
    men boksen vil være til venstre for 'senest optagne hunde, når der er nogen der venter smiley
    '

• #34   20. feb 2012 Tak Karin

• #35   20. feb 2012 jupii fandt den smiley ,jeg har lige budt en velkommen

• #36   20. feb 2012 Ja...selvfølgelig skal man byde velkommen smiley
    ... til alle dem man ikke kender
    ...for det er jo kommende "venner" smiley

...man bare ikke har mødt endnu smiley

"SMIL" til verden...o.s.v.
    så sandt så sandt, bare alle ville tænke sådan ,så ville verden være et bedre sted at være og må måske også hundegalleri et.

Kommentér på:
Hvorfor f***den afviser i? :s

Annonce