Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forvirret :(
  • #1   16. feb 2012 hundetræning

• #2   16. feb 2012 Kræver det virkelig et kursus ? ;(

• #3   16. feb 2012 hun er ikke holdt op, hun har ganske enkelt ikke lært at komme når du kalder.

fremover skal du ikke slippe hende løs, men kun gå med hende i snor hvis der ikke er hegnet ind.

og så få meldt jer til noget træning, så en instruktør kan lære dig hvordan du træner din hund, både i indkald og andet.

• #4   16. feb 2012 Hun driller dig bare.
    Ta' til hundetræning med hende. Og ellers er der ikke andet end træning, træning og træning (:

• #5   16. feb 2012 Når vi er ude kommer hun ved indkald bare ik derhjemme smiley

• #6   16. feb 2012 Så må du prøve noget hårdere =) kast dig ned på gulvet, rul rundt, vær tosset altså fjollet når du kalder på hende, det skal sikkert nok virke =D

• #7   16. feb 2012 Er bare bange for at være for hård ved hende smiley men tosset kan jeg nok klare at være smiley

• #8   16. feb 2012 Det skal heller ikke tolkes som at du skal være hård ved hende, du må prøve noget mere kunne jeg oss ha skrevet smiley

• #9   16. feb 2012 Jeg må arbejde på det for det er noget
    Basis hun skal kunne smiley

• #10   16. feb 2012 Find et eller andet mad hun er vild med, kylling, lever, kallun eller noget andet. Kald på hende, kommer hun ikke så kast dig ned på gulvet og vær helt fjollet mens du kalder. Når hun så kommer så giv hende det lækre, sådan lærte jeg vores at komme =)

• #11   16. feb 2012 Meget ofte tænker de små hunde-hjerner: Hold da fast hun er helt vildt glad, jeg skal da oss være med til at fjolle =D og så kommer de sgu smiley

• #12   16. feb 2012 Måske spørger jeg dumt men når hun er sådan en lille hvalp har hun jo en lille sart mave

• #13   16. feb 2012 3 måneder ååh det bette pus smiley .. hun skal lige have tid til at få det ind i hovedet, og lade det blive der, så skal hun nok lystre det.
    er sikker på hun bare driller dig lidt. på med flex linen og træn træn træn smiley eller i hundeskov, eller anden stor indhegnet grund smiley
    ludo har gået uden snor og kommet "perfekt" siden han var 14 uger gammel. men han er også total mor hund, han viger ikke fra min side, han holder altid øje med hvor jeg er, og hvis han løber for langt væk, vender han sig lige om kigger på mig, søger kontakt, og så løber jeg den stikmodsatte retning, så kommer han fisende efter mig. smiley man skal jo med mor smiley ..

• #14   16. feb 2012 og du skal ikke stole på det ude, når hun kan drille hjemme så kan hun også en dag ude.... ved ikke i hvilke omgivelser du bor eller lufter hund, men vi bor i ret landlige omgivelser, det var jeg glad for den dag min ellers lydige hvalp valgte at miste hørelsen og drøne efter fugle istedet for... hun er nu altid i snpr hvis ikke der er et hegn som fx i haven eller hundeskoven

• #15   16. feb 2012 Haha ja mon ik men skal set være sådan hele tiden smiley kommer din hund når bare du kalder eller skal du stadig gøre noget fjollet først ?

• #16   16. feb 2012 giv meget små stykker hvis du skal lokke hende med guf. smiley da (som du selv siger) små hvalpe mange gange har sarte maver.

• #17   16. feb 2012 Lav noget indkald med hende - tag en ven med f.eks. i skoven eller lignende - få vennen til at holde hende mens du løber (gerne lidt fjollet med lyd) lidt væk og gemmer dig bag et træ, busk, hæk eller hvad der nu lige er.... De fleste hunde vil allerede nu være vilde for at få lov at sætte efter... Her sætter du dig på hug og kalder alt hvad du har lært, vennen slipper og lur mig hun skal nok komme... og så ROSER du alt hvad du har lært, ha' samtidig nogle lækre godbidder klar hun kan få med det samme... Det har virket for mig, især når de er så unge... Bliver værre når de bliver lidt ældre, så skynd dig at komme i gang - det er sund og sjov hundetræning ")

• #18   16. feb 2012 Ja hjemme følger hun mig over alt hvis hun ikke ligger og slapper af smiley men ude er alt for spændende end mig smiley men det nok fordi hun stadig er hvalp så alt skal efterforskes smiley

• #19   16. feb 2012 Mine kommer med det samme jeg kalder, oss når de render løs på en mark =)

• #20   16. feb 2012 Men jeg har oss trænet enormt meget, det første de lærte da de kom ind af døren var indkald. Og jeg har gjort det på den måde jeg beskriver =)

Min kæreste og jeg, har oss sat os med noget afstand. Og så kaldte den ene på hunden, roste gav godbid, og så kaldte den anden osv. Så nu kommer de med det samme når vi kalder =)

• #21   16. feb 2012 Har sendt dig en pb..
    Men husk indkald er livslang træning og der vil være gode og dårlige perioder.
    Hvalpe holder sig gerne i nærheden af det trygge hvis der ikke er ændre over spændende legekammerater.
    Husk at indkaldt kræver kontrol fra jeres side af. Hvis I ikke er sikre på at indkaldet går godt så lad være med at blive ved med at kalde og gå Hej og hent hilden stedet for. Og lad være med at slippe hunden et sted hvor man ikke hat kontrol. Feks et ikke ind hegnet.

• #22   16. feb 2012 Det er fint at hun udforsker naturen og resten af verden men ny bor jeg tæt på byen så hun er altid i snor , smiley men vil self gerne kunne slippe hende løs p marker,skove osv men ikke før hun lærer indkald først..

• #23   16. feb 2012 Jeg tror at hun er blevet mere sikker, derfor kommer hun ikke mere, derfor er det træning træning og atter træning der gælder. og som andre rigtigt siger så kommer det til at gå op og ned i perioder, vi er på vej ind i en ny periode hvor Peanut har selektiv hørelse , han er nemlig snart teenager, men så træner vi bare lidt mere. God tålmodighed og fornøjelse.

• #24   16. feb 2012 Nadine E

:)) det kommer mange gange hvor de i perioder blive døve haha men bare forsæt som du gør, du kan også træne med legetøj, det er en god erstatning for godbidder.

Kommentér på:
Forvirret :(

Annonce