så kommer dommen imorgen på min papillon :( {{forumTopicSubject}}
har min vidunderlige papillon tæve tjika som er godt 3½ år gammel, hun har længe døjet med at optage maden, men har det sidste ½ år haft krampe anfald, vi har undersøgt meget div. blodprøver og ligende, de sidste blodprøve svar viser at Tjika har et galdesyre tal som ligger på 157 det normale er 1.8 - 2.2 hvilket fortæller der i aller højeste grad er noget galt med leveren, en meget dårlig lever.. imorgen skal hun ultralydsscannes og så falder dommen der hvad vi skal stille op med hende..
håber inderligt at det noget der ka fixes..
hvis det ikke er noget der ka rettes op på mht leveren der der to veje, det ene er aflivning det andet er hun får krampestillende medicin, men i dette medicin er der et stof som nedbygger levers funktion, så det en lidt lose lose situration..! ..
jeg meget ked af det for mistede min anden hund Gabbi i sommers da hun blev jaget op i et vindue på anden sal og faldte ned og brækkede alt hun var ikk til at rede.. .. det 2 hunde på under 1 år.. jeg føler virkelig jeg knust og er slet ikke klar til at miste en mere..
gudske takker lov for jeg arbejder på et dyrhospital og at folk virkelig er gode der ude :') .. men det blir en hård dag..
pyyh skulle bare ud med det..
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 449
jul 2008
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 962
Pøj pøj med det..
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 12 Emner: 85 Svar: 4.033
Fingere er krydset og tanker til jer...
jul 2008
de har desværre ikke fundet ud af hvad der gal med hende og de tør ligge hende i narkose fordi de ikk ved hvad leveren fejler endnu .. piv piv..
men vi venter bare på svar nu fra fna prøver af leveren..
nej M&R det bare slet ikke sjovt..
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Jeg spørger fordi min egen Fluffy havde for 1½ år siden levertal på over 200 og en lever der var 3-4 gange normal str, men efter 1 år på det foder er levertal og str normale igen...
Men jeg krydser fingre for jer
Rikke hvad er der sket med Chucky?? God bedring med ham
jul 2008
så kommer dommen imorgen på min papillon :(