{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.708 visninger | Oprettet:

så kommer dommen imorgen på min papillon :( {{forumTopicSubject}}

har min vidunderlige papillon tæve tjika som er godt 3½ år gammel, hun har længe døjet med at optage maden, men har det sidste ½ år haft krampe anfald, vi har undersøgt meget div. blodprøver og ligende, de sidste blodprøve svar viser at Tjika har et galdesyre tal som ligger på 157 det normale er 1.8 - 2.2 hvilket fortæller der i aller højeste grad er noget galt med leveren, en meget dårlig lever.. imorgen skal hun ultralydsscannes og så falder dommen der hvad vi skal stille op med hende..

håber inderligt at det noget der ka fixes..

hvis det ikke er noget der ka rettes op på mht leveren der der to veje, det ene er aflivning det andet er hun får krampestillende medicin, men i dette medicin er der et stof som nedbygger levers funktion, så det en lidt lose lose situration..! smiley ..

jeg meget ked af det for mistede min anden hund Gabbi i sommers da hun blev jaget op i et vindue på anden sal og faldte ned og brækkede alt hun var ikk til at rede.. smiley .. det 2 hunde på under 1 år.. jeg føler virkelig jeg knust og er slet ikke klar til at miste en mere..

gudske takker lov for jeg arbejder på et dyrhospital og at folk virkelig er gode der ude :') .. men det blir en hård dag..

pyyh skulle bare ud med det.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så kommer dommen imorgen på min papillon :(
Kommentér på:
så kommer dommen imorgen på min papillon :(

Annonce