Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Andre forumemner med "Bedste lugfjjerner?"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste lugfjjerner?
  • #1   24. dec 2011 Mange har god erfaing med eddike, men ha ikke selv pøvet det da min mand ikke kan fordrage lugten af eddike :o)

• #2   24. dec 2011 Hvis jeg er kommet til et sted hvor det virkelig er slem tislugt.. Så har jeg vasket af i klorin som det første (her har jeg søbet gulvet godt ind i det rent, og ladet det sidde i 5-10 minutter ved god udluftning) også har jeg vasket af i vand og derefter i rengøringsmiddel med salmiak lugt smiley

Jeg har aldrig oplevet at det ikke kunne fjerne tislugt..

• #3   24. dec 2011 Jeg har altid haft stor succes med rodalon! Hvad er det, du har tislugt på? Gulv, sofa, tæpper, dyner? Evt. kan man bruge rodalonspray og lade det sidde på - jeg har en kat, der er urenlig engang imellem, og jeg er dybt taknemmelig for rodalonsprayen!!

• #4   24. dec 2011 Jeg ville aldrig bruge klorin eller salmiak lugtende ting, det kan faktisk risikere at have modsat virkning da mange katte netop tisser på det.
    Når du bruger rodalon, så lad det gerne sidde lidt (rent eller blandet op) og husk at vaske efter med en klud med godt varmt vand på, det er ligesom om det aktiverer Rodalon'en smiley

• #6   24. dec 2011 vi bruger rodalon:)
    -det har altid virket:)

• #7   24. dec 2011 Det er i sofaen hvalpen har haft uheld.. Vi har ladet rent rodalon på, ladet det sidde lidt og suge det op med rent vand.. Men det lugter endnu

• #8   25. dec 2011 så er tisset måske løbet dybt ned, der er ikke andet at gøre end at prøve igen, og lade rodalonen sidde igen og sørge for at bruge godt med varmt vand til at vaske det af med igen, og hvis det stadig lugter når det er helt tørt igen, så er i nok nødt til at skulle låne/leje en tæpperenser, de kan også bruges til møbler, så fx først en omgang med rodalon i den, og så bagefter den dyre med effektive tæpperens i den, så skulle der ikke være noget lugt tilbage i sofaen

jeg har brugt sådan en tæpperenser 2 gange på min gamle stofsofa, som både var blevet strintet på, og savlet vildt i da min gamle hund havde hygget sig med et tyggeben mens jeg ikke var hjemme, og sofaen var helt som ny bagefter, da den var helt tør igen smiley

• #9   25. dec 2011 okay mange tak

Kommentér på:
Bedste lugfjjerner?

Annonce