830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kan ikke lide min svigerfar Kan ikke lide min svigerfar

Bella er normalt meget glad for gæster i hjemmet. Men første gang mine nye svigerforældre kom på besøg gik det ikke helt så godt. Min svigerfar knurrede af hende for sjov, og så knurrede Bella skisme tilbage.. Vi lukkede hende så ud i haven efterfølgende. Nogen der har nogen gode ideer til hvordan vi gør dem gode venner igen ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke lide min svigerfar
  • #1   14. sep 2011 meget rolig adfær ( fra ham ) - godbidder og positive oplevelser sammen smiley

også tror jeg tid og ro er en god ting smiley

• #2   14. sep 2011 Jeg havde engang en hund der ikke kunne lide mig. Til at starte med knurrede og gøede den konstant af mig. Vi prøvede først med godbider. Men der var ikke den store success. Men her skal tilføjes at den hund ikke var specielt madglad i forvejen. Men så tog jeg ham (alene) ud på nogle ture, og så var alt godt.

Håber i finder ud af det...

• #4   14. sep 2011 En af mine venner fik også skræmt Castello første gang de mødtes (ikke med vilje). Det hjalp rigtig meget at vi gik nogle ture alle 3 hvor han så holdt Castello's snor, og at min ven lavede nogle øvelser med ham hvor han så også fik godbidder (:

• #5   14. sep 2011 Skal lige siges at han prøvede at at lege med hende, og han har aldrig haft noget med hunde at gøre før. Men vi prøver god bidderne næste gang..

• #6   14. sep 2011 Godbider virker ikke altid, min mor købte hen schæfer fra et dyreinternat som virkelig var gal på mange når de havde på besøg, og folk var ude i at de syntes hun skulle aflives fordi hun var sådan, for hun var vild, hun har haft et hårdt liv inden dyreinternatet, men efter tid og respekt har de fået den bedste hund som elsker gæster, men det har taget tid over et par år før hun fik tilld til folk igen.

Jeg tror nok hun skal finde tilliden igen, bare at du hele tiden minder hende på at han er god nok, han skal være der og ikke er farlig, men måske skal han sparke til en bold ude i haven sammen med hende, hvis der er noget hun syntes er sjovt, det kunne godt løsne lidt op os min mors hund ;o)

mvh

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #7   15. sep 2011 Sådan en oplevelse har jeg også haft med vores den ene, og det er sikkert hun aldrig kommer til at tage vedkommende til nåde, hun kan ganske enkelt ikke udstå ham på trods af han intet har gjort hende nogensinde. Det var fra første øjekast, hun nærmest kryber. Hun vil end ikke tage godbidder han har haft i hånden, om han så lægger dem fra sig igen.
    Manden har selv hund og ved hvordan man går til dem og hunden har til dato aldrig taget afstand fra et menneske, tværtimod er det næsten et "problem" - forstå mig ret smiley - så glad hun er for alle, om det så er en fremmed, stiv stodder der vil hilse i sin brandert.

Så jeg er overbevist om at han udstråler et eller andet hun bare ikke kan med.

Meeen, jeg håber da at svigerfar kan tages til nåde, måske med lidt forkælelse smiley Selvom det måske er noget lidt noller, at knurre af hunde i første omgang smiley

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #8   15. sep 2011 Jeg vil da måske lige tilføje, at hunden selv skal have lov at tage kontakten til svigerfar, så han ikke forcerer noget - så er det om at have bestikkelsen klar smiley

• #9   15. sep 2011 Vi har været ude for noget lignende. Manden har fået besked på fuldstændig at ignorere hunden og det går bedre og bedre for hver gang de mødes.

Kommentér på:
Kan ikke lide min svigerfar

Annonce