733 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Pave stolt hundemor. (langt) Pave stolt hundemor. (langt)

Har som før nævnt herinde, passet Sally og hendes søster i 2 uger i min far´s hus mens de var på ferie - der øvede jeg at gå med halsbånd, gå i snor, være renlig og være alene hjemme (dog udenfor), sit og dæk og indkald med dem.

Nu fik jeg hende så hjem i tirsdags efter ikke at have set hende i en uge og selvfølgelig havde jeg en del bekymringer, hun var jo vant til at være i/have adgang til have hele dagen lang og var jo ,som hvalpe er - ikke heeelt med på de forskellige komandoer endnu samt renligheden godt kunne smutte, så hvordan ville det ikke 0gå i en lejlighed i byen??....

Desværre lagde jeg mig syg onsdag morgen med den helt vilde tur - meget høj feber, svimmel, kvalme, opkast og meget meget hævede mandler - selv youghurt, the og suppe gjorde ekstrem ondt at spise/drikke.......

..... men må indrømme at Sally har vist sig fra den dejligste side, selv med en syg og ikke særlig sjov mor, har der ikke været noget ballade.
Hun har haft 1 enkelt uheld indenfor og det var egen skyld da hun ikke fik lavet stort på aften turen, hun har været alene hjemme ved flere lejligheder når der skulle handles og lægebesøg - og hun er da bare fuldstændig kold med at mor går (har sat og luret ind af brevsprækken i et par minutter inden) - næææ du, hun skynder sig bare ud i køkkenet og spise eller hen i kurven til æslet (hendes ynglingslegetøj)
Hun har intet ødelagt og selv shorty´s gamle legetøj som ligger i hjørnet af stuen har hun ikke rørt - vi rører nemlig kun det vi må.
Hun går fint i snor og har vænnet sig godt til byens nye og "farlige" lyde, bliver kun lidt morsyg når der lige kommer noget vildt larmende forbi men så går vi i knæ og så får vi lige et knus af mor og alt er godt igen.
Indenfor er hun også dejlig rolig, dog med de spasmer hvalpe nogle gange får - men ingen vilde krumspring og hoppen op og ned af vægge og borde osv. heller ingen gøén...

Jamen jamen jamen.... kan man være mere stolt af sin lille vaps, her ligger mor med feber og de vildeste svedbade (stadigvæk) og kan kun lige få slæbt sig ud af sengen for at få gjort det højst nødvendige og så udnytter den lille trunte det ikke engang til at lave ballade og fortælle mor at der altså skal ske noget mere... nej nej mor - jeg skal nok opføre mig pænt, bare du gider kæle med mig mens du ligger og ser ynkelig ud - smiler.

P.s. Nogle der kender nogle gode udfordrende legetøj til hvalpe (13 uger) ?? Som hun kan få bruge indendørs? Tænker til videre træning i at være alene hjemme så det ikke lige pludselig vender - og også gerne i disse her dage hvor jeg som sagt bare stort set intet kan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pave stolt hundemor. (langt)
Kommentér på:
Pave stolt hundemor. (langt)

Annonce