{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Passer lille hvalp, lidt hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Jeg håber i kan hjælpe lidt med nogle spørgsmål (:

Nu det jo en del tid siden jeg har haft en hvalp smiley

Jeg passer en bette vaps på 10 - 11 uger, jeg har så langt mærke til lidt smiley
En har det med at trække vejret meget hurtig ?
Er det normalt ?

Hvor langt må jeg gå med hende ?
Da jeg gerne vil have hende kørt lidt træt om aftenen , og min hund kan ikke helt køre hende træt , da hun ved hun ikke må være for vild ved hende , da hun kun er så lille (:

Det er mere pga hun kun kan holde sig 5-6 timer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passer lille hvalp, lidt hjælp :)
  • #1   14. jul 2011 Du må gå med hende i 10 minutter, så ikke ret langt smiley hvalpe skal ikke køres træt i motion men i oplevelser

• #2   14. jul 2011 en hvalp i den alder kan ikk holder sig længere synes faktisk det er længe den holder sig i den alder den er i

• #3   14. jul 2011 Det er godt nok flot en hvis en hvalp på 10 uger kan holde sig i 6 timer!
    Mht vejrtrækning: hvis hvalpen trækker vejret usædvanligt hurtigt når den sover eller slapper helt af, så kan den muligvis have et problem. Jeg mener at det fx kan være orm.
    Jo mindre et dyr er, des hurtigere har det vejrtrækning, så det kan også være almindeligt. Svært at vurdere herfra.
    Gisper den? Har den tungen ude?

En hvalp på 10 uger skal ikke decideret gå tur. Verden er stor og skræmmende. Hvalpen skal have oplevelser tæt på hjemmet, så den langsomt vænner sig til verden.

• #4   14. jul 2011 Jeg synes det med vejrtrækningen lyder meget normalt, da Emil var hvalp gjorde han det, og Silje gør det også. Silje er 10 uger på lørdag.

Det med gåturen. Jeg ville sige 10-15 min højst. Jeg har en fast rute jeg går med Silje, en lille gåtur på en lille sti. Emil har jeg en anden rute til, den er meget længere, men han er jo også en stor hund, han er 2 år. Med Emil går jeg 2-4 km - han elsker at gå tur, han bliver så glad når snoren bliver fundet frem.

- Den hvalp du passer, hvilken race er det? smiley

• #5   14. jul 2011 Jamen jeg vil nu også sige det er rigtig flot gjort af hende hun kan holde sig så lang tid ..
    Jeg gik nemlig sidst med hende igår omkring 01, og var først ude med hende 06,15, og hun havde ingen uheld ..

Ja , men nu er det jo ikke lige min hvalp vi snakker om , en venindes ..

Men jeg syntes hende mave også er meget rund, og stor ..
    Men hun kan godt trække vejret meget hurtig når hun slapper af , samt også nogle gange når hun sover ..

Jamen jeg går også samme vej hele tiden med hende , så hun ikke bliver helt forvirret ..

Jeg kan faktisk ikke svare helt på det, men tror hun blir en basse , da hun har nogle fine store poter ..
    Det var nemlig et uheld hendes mor fik hvalpe

• #6   15. jul 2011 Hvalpe trækker generelt vejret hurtigere end voksne hunde. Ifur gjorde det specielt meget da han var lille.

Kommentér på:
Passer lille hvalp, lidt hjælp :)

Annonce