{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Hjemme igen fra Paris - tillykke Baloo {{forumTopicSubject}}

Så er vi hjemme igen.

Efter gårsdagens udstilling kørte vi direkte hjem. Vi skulle have overnattet, men tog det i et stræk, og var hjemme halv et i nat. Det tror jeg hundene var glade for.

2. dagen var om andet mere kaotisk en selve WDS. Forsinkelser fra selve morgenstunden, en dommer som talt fransk selvom han var svensk, uorden i tingene osv. Jeg kunne blive ved. Da jeg ikke forstod en klap af hvad han sagde, bad jeg ham om at tale svensk, det hjalp lidt. Men selve forløbet var mildest talt rodet.

Men Baloo gjorde det igen. Excellent og Bedste Veteran. Bianca også med Excellent i Champ. klassen, men vandt ikke overall. Beckie præsterede bedre, og det var det jeg var allermest tilfreds med. Hun fik også Excellent og Junior 1 Tæve. Hun er stadigvæk så ung, at det er vigtigt at hun får gode oplevelser, så det sluttede godt i går.

Men ingen af os, ej heller BIR, gad store ring, for der er ikke noget at komme efter. Vi var trætte, og vi gjorde hvad vi fandt bedst for hundene. At komme hjem, så det var hvad vi gjorde.

Selvfølgelig har det været en "oplevelse", men der er bare så mange negative aspekter at når jeg kigger i bakspejlet, var det så det værd. Jeg tvivler, men gjort er gjort og gammelfar Baloo får titlen WvW11, og det under jeg ham. Han er en enten eller hund, og at 2 dommere gav ham excellent er et bevis for mig om at han er god nok. Han er dansk og norsk champion (den norske titel kom han ikke sovende til, for det var største fremmøde på en NKK udstilling nogensinde), så det her er kronen på værket. Godt gået min skønne, gamle dreng.

Bianca er gået i løbetid i Paris, så om en 14 dages tid skal vi til Malmø og parre med den skønneste hanhund af svensk/norsk afstamning. Det ser jeg frem til. Men EURO Show er så hermed aflyst.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme igen fra Paris - tillykke Baloo
Kommentér på:
Hjemme igen fra Paris - tillykke Baloo

Annonce