1.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Så stopper løgnfesten! Så stopper løgnfesten!

Hvorfor lyver brugere for at få deres ulovlige hunde købt efter loven trådte i kraft ind på hg.

Men de lyver bare ikke godt nok, for en kort google søgning viste at den hund de skrev var moderen til hvalpene oprindelig hedder Lucky og er en hanhund
http://www.dogsindanger.com/dog.jsp?did=1232906165067

JEG HADER JER DER ØDELÆGGER DET FOR OS ANDRE!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så stopper løgnfesten!
  • #1   21. maj 2011 OMG -.-

• #2   21. maj 2011 Jeg prøvede også at google boxer blanding, for at se om billederne var taget på nettet - men kunne ikke finde det.

• #3   21. maj 2011 Omg... smiley

• #4   21. maj 2011 Simone, google boxer mix

• #5   21. maj 2011 Vivi.. det er jo os den er gal med... vi leger politi.. ejeren har helt sikkert rent mel i posen!!!!!!!!!

• #6   21. maj 2011 Ja helt vildt Louise .. Vi er bare nogle dumme mennesker der er imod blandinger

• #7   21. maj 2011 forstår slet ikke hvorfor folk der køber ulovlige hunde vil have dem herind?

• #8   21. maj 2011 Ja føj skamme os eeeeh altså disse ulovlige hvalpe kunne sikkert få det rigtig godt ved denne bruger som overhovedet slet ikke er kendt for at komme af med en masse nyanskaffede hunde - ironi forekommer.

• #9   21. maj 2011 og om jeg fatter det... hvis min race nogensinde kommer på en liste, så bliver jeg tosset... folk fatter jo ikke en fis.. de bliver ved og ved... og de to hunde er da ikke fra samme kuld.. eller er jeg også helt galt på den der???

• #11   21. maj 2011 Det er bare så svinsk!!! Lad nu være at ødelægge det for de andre som rent faktisk overholder loven!! OMG altså!!

• #12   21. maj 2011 og nu er man blevet "snydt"... hold nu kæft.. for man må slet ikke tænke selv, når man køber hund uden at se tæven... ej men det er da ikke underligt at det går, som det går!!!! Jeg burde være målløs.. men er det ikke mere.. onde onde HG...

• #13   21. maj 2011 og når man så er taget i en løgn, så kommer den næste... jeg tror ikke en S... på de her historier, som de altid kommer med.

• #14   21. maj 2011 Jeg tror ikke på nogen af historierne. Jeg er fuldt overbevist om at hundene er begge blevet købt som værende den blanding de nu engang er og jeg tror heller ikke på de er fra samme kuld.

• #15   21. maj 2011 Jeg tror heller ikke på ret mange bliver snydt mht. hvad der er i hvalpene (listehunde) men kan alligevel godt forestille mig det sker..... der var en tråd lige før om en der troede hun var blevet snydt, sad og skrev og ville smide mit indlæg, men opdager så tråden var slettet.....

Mit indlæg var:

Vil ikke mene der er meget du kan gøre :o/ for at sikre sig bedst muligt bør man købe hund med bog.... Måske man kan henvende sig til politiet, måske de vil hjælpe med at undersøge hvad moren til hvalpene er, men ligner hun en listehund så bliver din hvalp aflivet, så spørgsmålet er om du finder det smart... købet var nok ikke så smart og at lave denne tråd er nok heller ikke for smart ;o)

Ønsker dig dog held og lykke med hvad du end finder ud af at gøre.

• #16   21. maj 2011 Lige i det her tilfælde var det overlagt snyd for at komme på hg intet andet.
    Hundene skiftede racer og billeder af "forældrene" var to hanhunde taget fra google.

• #17   21. maj 2011 Ryster på hovedet, fatter ikke sådan noget.....

• #18   21. maj 2011 Heller ikke mig, skulle bare lige på og tjekke noget og BANG var hele løgn historien der.

• #19   21. maj 2011 det er ikke ok når hundene ikke er lovlige!!

og nej det er heller ikke ok at ville oprette en listehund på 5 år, det kan ikke bevises at ejer har haft den fra hvalp af

iiih jeg er så træt af de fjolser som har ødelagt det for en masse, og nu er i gang med at ødelægge det for en masse andre

• #20   21. maj 2011 Hanne, fordi sådan mennesker ødelægger det for dem der allerede har sådan race og sit på det tørre ;o) og jo det har de måske nok, men så skulle de have tænkt over hvad det er de køber :o/ iflg HG må man ikke længere oprette de hunde... at flere og flere lyver om hvad der er i deres hunde er også helt hen i vejret, for det sætter flere racer i fare, meget kedelig udvikling :o(

• #21   21. maj 2011 Hanne - de kan jo også sagtens hyggesludre selvom deres hunde ikke er oprettede og i stedet vises i et billedalbum :o)

• #22   21. maj 2011 Nææ ikke altid man tænker lige langt smiley Men et album viser jo stadig hundene og dette er ikke ulovligt :o) Jeg synes jo selv at begge hunde er dejlige, men ikke desto mindre følger jeg loven :o)

• #23   21. maj 2011 Hanne, ilm :o)

Er glad for jeg ikke har en af listehundene, det ville "skære" dybt i mit hjerte at vide jeg ikke ville kunne få en sådanne igen, hvilket man vil blive mindet om hver dag man kigger på sin egen hund eller når man høre om folk der handler med hovedet under armen, det gavner jo ikke i positiv retning :o( Har meget ondt af dem der har listehundene og gruer for fremtiden mht. hvad det næste bliver der ryger på listen.....

• #24   21. maj 2011 loven bliver ikke bare lige fjernet fordi nogen endelig har indset den aldrig skulle havde været der

og hvordan skal de kunne forsvare det over for de mennesker der har mistet deres hund pga loven

og jo meget er ødelagt

listehundene må ikke udstilles, så der røg en masse socialt samvær for en masse mennesker, folk skal have mundkurv på deres hund, med det resultat at der bliver kigget endnu mere skævt til dem, folk tænker ikke, nej hvor dejligt en der overholder loven, nej de tænker, uha en farlig hund, de må max være i 2 m. snor så der røg muligheden for at de kan være løs, eller være flexsnor, og nå ja de kan forresten ikke træne nogen steder da de ikke må være løse og skal have mundkurv på, så kom ikke og sig der ikke er blevet ødelagt en masse for nogle mennesker

vi andre kan kun gå og vente og se om vores osse snart bliver ulovlig

• #25   21. maj 2011 jeg synes faktisk det er værre at i afviser folk som vil have dere old english bulldog herind, men bliver afvist fordi det er en muskelhund, men den er ikke på listen over de ulovlige, så derfor burde den have al ret til at være herinde

• #26   21. maj 2011 så fordi du ikke bliver bange så gør alle andre det heller ikke??

husk lige på at Hr og Fru danmark har deres viden fra medierne

• #27   21. maj 2011 den har jeg fra alle mine gåture med mine hunde
    den har jeg fra samtaler med folk som ikke har hund
    den har jeg fra venner og bekendte som konstant bliver chikaneret fordi de overholder loven.

• #28   21. maj 2011 og for at det ikke skal være løgn, fra udstillinger osse

• #29   21. maj 2011 Janne, ja tit er det dem der ikke har hund som er bange (selv for små hunde), men vil da gerne indrømme at hvis en stor hund pludselig gø´r tæt på mig kan det godt få mig til at fare lidt sammen indeni, da jeg ikke længere er van til en stor hunds stemme ;o) lidt ala hvis der pludselig er nogen på besøg med et lille barn der lige har lært at stå op, puha nerverne hænger uden på tøjet hvis barnet så rejser sig op af sofaryggen og det selvom en af forældrene sidder lige ved barnet hehe for man er ikke van til det og kender ikke barnets bevægelser ;o)

• #30   21. maj 2011 Og hov... den dag i dag ville jeg ikke tænke nærmere over en hund med mundkurv på netop pga. loven er der, men havde det været for bare 2 år tilbage, så ville jeg nok kigge og tænke...oO(Mon den er farlig) kan dog godt forestille mig folk der slet ikke har hund tænker sådan selvom det er den dag i dag.

• #31   21. maj 2011 Hahaha Hanne, ja det er lige det ;oP naa tænker det hænger sammen med at de slet ikke er van til ;o) også som Janne skriver at medierne fodre befolkningen med skrækhistorier.

• #32   22. maj 2011 Mange af de hunde på det link har end ikke set skyggen af boxer. Det er sku synd for boxeren, den bliver misbrugt.

Kommentér på:
Så stopper løgnfesten!

Annonce