{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.941 visninger | Oprettet:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der mangler billig trimmebord?
  • #1   13. maj 2011 Det ser godt nok billigt ud Cirkeline :o) dog tror jeg at jeg vil lave et selv engang, så er det ikke så "high tech" at se på ;o)

• #2   13. maj 2011 Susanne: Ved ikke om det er pladen eller højden...

Hvis det er højden så spørg om der følger en skammel med smiley hehe.... Undskyld (ps. er selv lav ;-))

• #3   13. maj 2011 Aino: High tech på hvilken måde? Som sagt bruger jeg ikke selv trimmeborde, så aner ikke en disse om dem smiley

Synes dog at der burde være en rigtig hund på billedet. Synes bamsehunden ser noget mærkelig ud. hihi

• #4   13. maj 2011 Nååårh ja.... Den er sgu nok ikke så nem at gøre mindre smiley

• #5   13. maj 2011 Cirkeline, det er når ting ser ud som på det billede... "koldt og gråt" ;o) I stedet for som den der er til salg i marked http://www.hundegalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=64288 <-- Det er smart fundet på :o) og passer måske bedre ind i et hjem der ikke er high tech :o) Har man brug for en "galje" kan man jo købe en løst og bruge til sit hjemmelavet trimmebord :o)

• #6   13. maj 2011 haha Cirkeline, jeg lagde slet ikke mærke til det var en bamse, kiggede bare på bordet ;o) men ja det har du ret i ;o)

• #7   13. maj 2011 Ja okey.... Har sgi aldrig set sådan et lilla trimmebord før smiley men smart ser det ud.... smiley

Heeey..... Du får bare en til at kyle en bøtte maling op i luften, mens du løber igennem med bordet, så bliver det lilla (gør du så nok også. haha.... tror sgu jeg er overtræt smiley hehe)

• #8   13. maj 2011 hahaha Tror hellere jeg lave et selv og give den ønskede farve, det sviner nok mindre ;o) også bliver det i ønskede mål :o)
    Er jeg godt nok også ved at være, det trætter at være i haven ;o) så ønsker dig en god nat når du når dertil, min seng råber på mig tror jeg ;o) hov forresten, så du havde skrevet mere om dit lille pus, så dejligt hun er i bedring :o) Natter herfra mig

Kommentér på:
Nogle der mangler billig trimmebord?

Annonce