Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fra DRU til DKK
  • #2   5. apr 2011 jo men i det store hele er det jo lige meget hvilke tavle de har så længe de er godkendte, men ved at mange ser DKK som den bedste at have sin hund i, så derfor undersøger jeg mulighederne. når det her nu er min drømme hund skal jeg jo ikke vælge den fra bare fordi den er i DRU smiley

• #3   5. apr 2011 tak, men hvis hun på ingen måde må bruges i avl, nogen sinde bare pga hun har været i DRU, så er det fuldstændig udelukket at jeg rykker hende.

• #7   5. apr 2011 Og hvorfor i alverden rykke den til DKK når den nu har DRU og du kan udstille og avle og lave hvalpe med stamtavle..

Der er ingen der syntes DKK hunde er bedre en DRU hvis de bare er blevet flyttet derfra til DKK..

• #8   5. apr 2011 Det er også det jeg har tænkt mig kan jeg se, men jeg ville ha haft flyttet hende så hun kunne blive avl godkendt, da jeg godt kan lide at de tester og undersøger de forskellige racer meget godt i DKK . meen må nu sige at jeg købte hende ikke fordi hun havde tavle overhoved, jeg købte hende fordi hun er super vidunderlig smiley

Jeg må indrømme at jeg aldrig har sat mig ind i tavler osv, er jeg først begyndt at gøre nu hvor jeg har fået hund med tavle, derfor dette spørgsmål. smiley

• #10   5. apr 2011 Undskyld lige en udtalelse herfra,,,jeg har været efter DKK snobberne,,men jeg har været på DHL og nu også en DRÙ udstilling samt en DKK udstilling og der er GOD grund til at DKK er størts og mest seriøs.

Hvis du ikk tror på det så mød op påde pågælende udstillinger,,dermed ikk sagt at der ikk er gode hunde i DRU også men generelt
    Jeg har avlet i DRU,,,men rigtig mange af hunde i de andre klubber er langt fra race typiske

• #11   5. apr 2011 Og at flytte hunden gør den jo ikk til en DKK hunde andet end på papiret

• #12   5. apr 2011 Hold da op jeg går ud og hejser flaget!!

Men jeg mener det faktisk ,,der er en verden til forskel på hunde og mennekser
    Klart der var fks et par chi jeg faldt totalt for som var meget smukke,,men det var fåtallet der ku være med hvad jeg så på DKK udstillingen.....

• #13   5. apr 2011 Jeg bukker mig...kan sagtens indrømme det:-)9
    MMen jeg er stadig frisk på en god diskution om så meget andet:-))

• #14   5. apr 2011 Selina - Jeg forstår ingenting..
    Du har haft hunden i få dage, og allerede nu har du besluttet at den skal bruges i avl (trods den endnu ikke er ret racetypisk?) og samtidig vil du ikke have DRU tavle?
    Det lyder sandelig som et impulskøb der siger spar to!? smiley
    ...Eller tager jeg helt fejl?

Synes sandelig det er godt, at man ikke bare kan flytte over i DKK og avle dér sådan uden videre - For det vil jo aldrig være en DKK hund, når den oprindeligt er fra DRU? Hmm..

• #15   5. apr 2011 ann Sophie ja kan du se hvis man tog alle de grimme hunde som slet ikk var racetypiske,,købte dem billigt(som de nu er uden DKK tavle9flyttede dem over i DKK og vupti...så havde man en dyr tavle DKK hund klart det ikk holder

• #18   5. apr 2011 Jeanette - Vil nu ikke sige hendes hund er grim, bare ikke ret racetypisk :'o)
    Men jeg synes det hele virker fuldstændig forhastet og slet ikke velovervejet...

• #19   5. apr 2011 Nej det mente jeg ikk jeg syntes det en smuk lille en.....

Jeg mnte nu også generelt

• #24   5. apr 2011 jeanette.
    det er vist længe siden du har været på udstilling i DRU
    angående din udtagelse omkring chihuahua.

• #25   6. apr 2011 Lotte nej det er det ikk det var jeg i søndags...og hvis du læser hvad jeg skriver var der nogle der var fantastisk smukke chihuahua
    Jeg minder det ikk bestemt på chien overhovedet så du behøver ikkføle dig truffet du var der jo ikk!!
    Men jeg har set chi med dru tavle som ikk ligner som de skkal og der mener jeg absolut ikke dine for de er ganske fine...det har vi faktisk talt om ofr kort tid siden
    Der var mange racer og fks poms med så lange ben som en papilon,,det bare ikk ok at sådan bliver avls godkendt bare et eksempel

• #26   6. apr 2011 Chardame,,ja jeg har været på DKK udstilling men aldrig en DRU eller DDH men det har jeg nu ...og så kom lyset!!Man har vel lov at bliev voksen:-))

Jeg har taget den med lotte i tlf og hun har pæne chis,,så det bestemt ikk hende jeg mener.

Mht blå blå,,så talte jeg med en der havde en blå fransk til udstationering,,hun havde da også invisteret i 2 blå tæver,,hmm tænk de koster altså kassen og så ved man ikk engang man ikk må parre blå blå??

• #30   7. apr 2011 Jamen man kan da ihvertfald ikke kalde det overilet hastevalg af han hund til tæven hvis man kigger allerede nu, 2 år før denne eventuelt skal parres.

Så hvad det angår er det da fornuftigt nok gggg hellere kigge allerede nu, end at lave en "han hund søges, haster" tråd gggggg

Kommentér på:
fra DRU til DKK

Annonce