26. dec 2005 Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
Nu er den gal igen med min mor :( {{forumTopicSubject}}
Kære hundegalleri, nu er den bare helt gal igen med min mor Jeg skrev for et stykke tid siden at jeg var utilfreds med forskellige ting i min hverdag, bla at jeg ikke måtte ligge i møblerne, skulle ligge i kurven når der stod middag på bordet og at jeg ikke måtte få chili con carne rester.
Igår startede min dag super med min morgenmad med fiskeolie på, så fik jeg en masse røgede/tørrede kalvehaler af min grandmother, derefter gik jeg over til tynde tyggestænger og lige et enkelt svineøre og til aftensmad igen mit foder med olie på. Tror også lige jeg hyggede mig med en politistav til natmad.
Men så startede mareridtet i nat klokken 03.30, jeg følte mig skidt og kastede op i min kurv på alle mine 3 tæpper og ikke nok med det så blev jeg smidt i haven i hele 7 minutter Igen tidligt imorges fik jeg kvalme og kastede igen op både idenfor og i haven. Pyh det var hårdt at komme op allerede klokken 8.00. Har kastet lidt op en gang i timen siden, men ved i hvad det værste er??? Min mor kom mig i ulækkert bad og vaskede mig med både shampoo, balsam og så shampoo igen. Heldigvis føntørrede min grandmother mig, for jeg er sikker på min mor bare ville have ladet mig gå og fryse kold og våd i haven. . . . det er bare slet ikke iorden at mishandle en fin hund som mig sådan, nu har jeg fået sådan noget ulækkert havresuppe og slet ingen morgenmad og hun siger at jeg skal til dyrlæge imorgen hvis jeg ikke stopper med at være skidt, det har jeg slet ikke tid til for jeg har altså en masse at lave herhjemme. Så nu vil jeg gerne have links til hvor jeg kan sætte min mor til salg for hende gider jeg slet ikke mere!! Hilsen Cæsar
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.431
Du ved slet ikke hvor godt du har det.
Herhjemme skal jeg ligge helt alene i den ene sofa imens mor og far sidder og hygger sig i den anden. Forstår bare slet ikke hvorfor jeg skal holdes sådan udenfor.
Og ved di så hvad ?? Lige pludselig en dag var der sådan et mini menneske.. Fatter ikke hvad de vil med den.. Er du GAL en tidsrøver !!!
Det her mini menneske har en masse sjovt legetøj der ligger spredt ud over gulvet.. Der er mere end rigeligt til os megge to, men NEEEEJJJ... Vi kan da bare slet ikke dele.. Arr Arr siger min mor hvis jeg lige kommer til at smage lidt på en rød klods... Det er altså ikke fair - Nej
Mvh Taco
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 273 Svar: 2.424
Jeg er i fuuuuld gang med at opdrage min mor!
Går hun ikke en tur med mig på det rigtige tidspunkt, eller sidder liiiidt for meget med computeren istedet for at nusse mig, kradser jeg hende.
Når hun sidder op, skal man bare starte med at sætte poten ved skulderen, slå klørene godt ud og så trykker man ellers bare til og kører poten ned til albuen.
Prøv det !
Hilsen Malou
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
Først vil vi lige sige det gør os ondt at du er skidt. Og håber du snart er frisk igen,
Når det er sagt vil vi godt vide hvis du finder et godt sted at komme af med din mor, for vores er også gået helt agurk. Vi har alle fire lige været i bad, bare fordi vi skal til udstiling på lørdag, og vi kan bare IKKE fordrage det siger vi dig. Og så vil hun dælme også ha vi skal ha klippet negle. Det er bare ikke fair.
Nye lagner på vores madrasser og hun har skiftet de tæpper der er på gulvet så alt lugter slet ikke rigtigt. Det er altså ikke noget vi synes er okay.
Aika var heldigvis så heldig at skubbe til mor ude på badeværelset så hun har ondt i ryggen nu, og det har hun faktisk rigtig godt af. Hun ved godt at hvis vi skal "bades" er det ude i haven med vandslangen så vi kan lege med vandet og ikke under en dum bruser. Men hun siger det er alt for koldt, men hvad ved hun om det?????
Poteklask fra Boss, Aika, Qeeza og Taia
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.881
Jeg har det godt her, så min mor er ikke til salg.. I dag...
Håber din mave har det meget bedre snart
Knuser Luna
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 116
Min mor er os bare ond.... Er du vimmer en dag jeg havde igår...
Først sov hun mega længe, så jeg måtte vente med min morgentur... Bliver simpelthen så sur når hun gør det, så gider jeg slet ikke spise min morgenmad... Så kan hun gå og tænke over den... Haha...
Men efter vi var stået op, og havde fået en middagslur, gik hun tur med mig igen, og da vi kom hjem, havde mormor haft onkel Gizmo i bad... Stakkels onkel altså!
Så pakkede min mor og mormor mig og onkel i bilen, og så ud og køre, jubiii tænkte jeg... Men nej, pludselig fik jeg min mundkurv på og så skulle vi ind i sådan et center af en slags, med en masse lækre dufte og en masse andre hunde.... Og jeg måtte slet ikke sige hej til de andre, deres mødre snakkede om at de engang var blevet overfaldet af nogen store hunde... Men jeg er jo sååå søøøøød, det forstod de vidst også til sidst...
For der ville de gerne sige hej... Men nøj den er træls den mundkurv!
Det viste sig så, at vi skulle have taget billeder til et eller andet fint... Men jeg havde da slet ikke tid til at sidde pænt på bordet, som jeg plejer... Der var jo alt muligt andet spændende... Hehe... Onkel gad vidst heller ikke rigtig at sidde på det der bord... Menneskerne med kameraerne sagde en masse sjove lyde... Hihi...
Men så skulle vi pludselig skynde os ud og køre igen, og efter at havde kørt noget tid, skulle vi køre noget mere, men mormor skulle ikke med igen.... Underligt...
Så hjem og spise og soooooooove! For det var altså virkelig hårdt at få taget billeder...
Og ikke nok med det, så skulle vi ud og køre igen da der var blevet mørkt... Og der var orkan og alt muligt.... Og så måtte jeg ikke engang sidde foran sammen med min mor.... Altså...
Men det viste sig så at vi skulle hente mormor igen... Og så hjem.... Nøj en tur.... Det blæste bare helt vildt meget.... !
Det var godt nok lækkert at komme hjem i seng bagefter!
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Under bortgivesKlag til foreks (link fjernet)
Stakkels vuffier.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Vores mor er SÅ ond for tiden, vi får kun lov til at komme med hende på job 1 gang om ugen, og når vi endelig er med så har hun fandemig sat grænser for hvor mange guffer vi må få på en dag !!
HELE BUTIKKEN ER FYLDT MED GUFFER!!!!
-og så må vi kun dele max ½ kg på en dag, og så er der ingen aftensmad!!
Vi er eller snogle gode vagthunde og fortæller hver gang der kommer kunder ind, men kunderne er heldigvis søde, så de kæler med os..
Potedask fra Mille og Lady
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 206
Hun lyder godt nok ond din mor.
Kan godt forstå, at du gerne vil af med hende. Jeg gider i hvert fald heller ikke det der bade-halløj.....
Håber du er ved at have fået det bedre. Prøv at forklare din mor, at man får det meget bedre af frikadeller og pølsestykker :o)
Hvis hun bliver helt umulig, må du gerne flytte hjem til mig. Min mor er som regel ret sød.
Hun går nogle gode ture med mig (og somme tider er min bedste veninde med). Jeg må godt nok ikke ligge i hverken seng eller sofa, men jeg har et dejligt tæppe i stuen - og min helt egen dobbeltdyne og pude i soveværelset.
Og i går var vi til noget nyt, som mor kalder "klikker-træning". Der var 5 andre hunde, men jeg syntes det var så sjovt at træne, at jeg næsten ikke gad lege med dem. Det var godt nok sjovt, men jeg blev HELT VILDT træt.
Så hvis du har lyst, kan du bare komme! Bare du ikke snakker FOR meget med min mor - jeg er nemlig lidt jaloux.
Potedask fra Kato
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.338
Hilsen Malou
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 146
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
god bedring til dig
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 409
Hvad med at prøve den blå avis? Og ja ellers en adfærdsbehandler, så du kan få rettet op på din mor
- Kiwi
feb 2006
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.523
Vi er i fuld gang med at opdrage mini mennesket herhjemme, og det er ved at lykkedes. Han deler gerne alt hans morgenmad med os, vi putter med ham i sofaen og så har vi lært ham, at når vi kommer med torvet, skal han slippe alt hvad han har i hænderne, og lege med os. Problemer er bare når de to gamle kommer og ser han deler morgenmad, siger de nej. og beder os ligge over i kurven.
ja mor og far forstår bare ingenting!!
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 409
jul 2007
Ja vi brokker os også når vi bliver sendt i kurven, Emma siger endda uiiiiiiii brrr, det er jo møg uretfærdigt når nu, mini mennesket gerne vil dele! Jeg Aino kan endda ligge hovedet helt på skrå, få ørene helt frem, så alle mine dejlige rynker folder helt sammen, og så blinke med det ene øjne. Men lige lidt hjælper det altså. De siger maden er til ham. Men jeg spore dog et lille smil på mos læber, når jeg sidder der og blinker, og Emma siger uiiii, brrrrr
feb 2006
jul 2007
hahahaha ja den evige optimist må da være den perfekte træner *GG*
feb 2006
Nu er den gal igen med min mor :(