Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boston Terrier..
  • #1   10. jan 2011 Du kan gå ind på animal planets hjemme side smiley Der står en masse om de forskællige racer smiley !

• #2   10. jan 2011 De er dejlige at træne med. Har haft en del på hold og alle var kloge små hunde, med stor arbejdsiver.
    Vær dog meget obs på forældredyrenes sind og opdrætters prægning, hvis det kommer dertil. Jeg har desværre mødt nogle meget usikre hunde af racen!

• #3   10. jan 2011 Mange tæver føder ved kejsersnit.

• #4   10. jan 2011 En boston er en rigtig kvik lille hund - der tilpasser sig familiens aktivitetsniveau. Er rigtig god til agility og lydighed og vil meget gerne;0)
    Heldigvis er racen heller ikke behæftet med mange arvelige fejl - men som minimum skal man sikre sig at forældrene er patelle undersøgt med 0 eller 1 - det er nu blevet et krav for DKK - bostoner.

Vi har boxer og boston og vi er faldet fuldkommen for bostonen og dens charme. Vores tæve elsker at løbe ved siden af cyklen og lege, men hun elsker også at ligge og putte foran brændeovnen, eller ligge i ske i sofaen;0) Hvis du vil vide mere send en PB til mig eller du kan også se på min hjemmeside.

• #5   10. jan 2011 En Boston er jo bare det bedste ;0)

• #6   10. jan 2011 Nemlig Dorte;0)

• #7   10. jan 2011 Tak for svar smiley Sender dig lige en pb didde.. smiley

• #8   10. jan 2011 Jeg føler mig lige kaldet til liiiiige at komme med en lille bemærkninger om Animal Planet :O)

Jeg så nemlig udsendelsen om fransk bulldog - og der sagde de (AP) at de franske ikke kan blive befrugtet naturligt! De sagde at tæverne skulle insemineres! og det er jo direkte fejlagtigt. De gik endda videre til at sige at det var jo en god ting for så kom der ikke "ups-hvalpe"!!!!

Syns godt nok det er lidt pinligt - gade vide hvem der har ansvaret for at tjekke at de oplysninger/informationer de kommer med i udsendelserne er korrekte....
    :o)
    KH Mijanne

• #9   10. jan 2011 ps bare så ingen misforstår - dette har ikke noget at gøre med at jeg selv har en fransk og føler jeg skal forsvare noget ;o) det var ganske enkelt fordi jeg tænker at hvis de kan lave sårn en fejl - hva er der så ikke af eventuelle andre fejl :o)

• #10   11. jan 2011 Du er velkommen;0)

Kommentér på:
Boston Terrier..

Annonce