shorty / syg igen igen... shorty / syg igen igen...
opdatering af tråden igår :
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=43775
Shorty brækkede sig, igen igen, igår... 4 gange... han har før været syg hvor han brækkede sig og hvor vi var til dyrlæge 2 gange på en uge ( d.2 og d.5 i denne måned) og nu er det altså også kommet igen :(((
Dengang fandt de ikke ud af hvad der var galt med ham men han fik bare nogle piller mod mavehalløj og så nogle mod opkast....
Jeg ringede til dr. dyr igår og fik atvide at jeg skulle aflevere ham idag mellem 9-10 og jeg er lige kommet ind af døren igen, uden shorty. Han skulle blive derude til nogle undersøgelser og røngten. Jeg forlangte også at de blev nød til at undersøge ham indtil de har fundet problemet da jeg ikke synes det har været særlig sjovt at tage ham med hjem de sidste 2 gange uden at have fået en diagnose.
Men der er bare så tomt i lejligheden nu... jeg er virkelig bange for hvad der er galt med bette mand for nu har han været syg on/off i 1 måned og for 3 mdr. siden var han også syg on/off i et par uger.
Det er bare sådan en grim følelse at efterlade sin hund der... især når han ikke kan lide at være der, ryster når han er derinde og når han prøver at komme fri af dyrlægens arme når vi andre går.
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
maj 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 235 Svar: 2.568
Hvis de ikke finder ud af hvad der er galt der så finder jeg et andet sted at tage ham hen for nu skal vi altså have klarhed for hvad der er galt, de der måske-måske diagnoser vil jeg ikke acceptere mere.
maj 2005
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=42499
jan 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 152 Svar: 1.328
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Håber virkelig de finder ud af hvad der er galt med ham denne gang, stakkels Shorty!!
maj 2005
maj 2005
Nogle der har været ude for noget lignende med ders hund? for så vil jeg virkelig gerne høre det.. hun sagde nemlig ikke noget om hvad vi kunne gøre hvis det ikke hjalp, kun at "så skal Helle til at tænke igen" ( ja, hun omtaler sig selv i 3. person )
og jeg er ret bekymret for hvad der kan gøres mod det..... Jeg kan simpelhen ikke lade være med at lade tårene trille lige nu. på et punkt er jeg rigtig glad for at bentøjet og de indre organer ikke fejler noget men på den anden side, hvis der er noget galt med ryggen så er det da absolut ikke sådan at fikse igen.. er det??
shorty / syg igen igen...