817 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

shorty / syg igen igen... shorty / syg igen igen...

opdatering af tråden igår :

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=43775

Shorty brækkede sig, igen igen, igår... 4 gange... han har før været syg hvor han brækkede sig og hvor vi var til dyrlæge 2 gange på en uge ( d.2 og d.5 i denne måned) og nu er det altså også kommet igen :(((
Dengang fandt de ikke ud af hvad der var galt med ham men han fik bare nogle piller mod mavehalløj og så nogle mod opkast....
Jeg ringede til dr. dyr igår og fik atvide at jeg skulle aflevere ham idag mellem 9-10 og jeg er lige kommet ind af døren igen, uden shorty. Han skulle blive derude til nogle undersøgelser og røngten. Jeg forlangte også at de blev nød til at undersøge ham indtil de har fundet problemet da jeg ikke synes det har været særlig sjovt at tage ham med hjem de sidste 2 gange uden at have fået en diagnose.
Men der er bare så tomt i lejligheden nu... jeg er virkelig bange for hvad der er galt med bette mand for nu har han været syg on/off i 1 måned og for 3 mdr. siden var han også syg on/off i et par uger.
Det er bare sådan en grim følelse at efterlade sin hund der... især når han ikke kan lide at være der, ryster når han er derinde og når han prøver at komme fri af dyrlægens arme når vi andre går.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  shorty / syg igen igen...
  • #1   16. maj 2006 Det er aldrig rart når de er syge og vi efterlader dem hos dyrelægen.....Håber de finder ud af hvad der er galt med ham. ;O)))

• #2   16. maj 2006 Mette : nej det er godt nok ikke sjovt.. det har aldrig været så hårdt med mine tidligere hunde men shorty har virkelig en fobi mod dyrlæger og stedet derude.. han ryster bare vi går ind i undersøgelses rummet så jeg vil slet ikke tænke på hvordan han vil have det når han skal sidde i et bur med en masse andre hunde omkring sig :((
    Hvis de ikke finder ud af hvad der er galt der så finder jeg et andet sted at tage ham hen for nu skal vi altså have klarhed for hvad der er galt, de der måske-måske diagnoser vil jeg ikke acceptere mere.

• #3   16. maj 2006 her er linket fra sidste besøg

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=42499

• #4   16. maj 2006 stakkels shorty! uha nej vi har kun måtte efterlade Bertram hos dyrlægen én gang. var svært smiley så kan snildt forstå hvordan du har det. især når han er så bange for det. stakkels shorty. håber de finder ud af hvad det er der er galt!

• #5   16. maj 2006 Åh nej dog, stakkels lille mand altså!
    Håber virkelig de finder ud af hvad der er galt med ham denne gang, stakkels Shorty!!

• #7   16. maj 2006 så har dr. dyr ringet til mig... røngten ser fin ud og lunger og hjerte ser fin ud MEN ryghvirvlen ser lidt mærkelig ud oppe øverst på ryggen så han skal have sprøjter resten af ugen for at se om det virker. Hun tror måske at fordi ryghvirvlerne er lidt mærkelige der at de går ind og trykker på nerverne som så får ham til at brække sig og for ham til at bevæge sig som om noget gør ondt,m som det jo nok også gør.

• #8   16. maj 2006 men jeg spurgte hende om det ikke bare var en slags smertestilende som bare udskud smerterne og så brugte hun en masse fancy ord om hva der var i og at sprøjten også hæmmede musklerne og sådan... men igen.. er det ikke bare at give smertestillende?... det kan godt være at jeg er lidt bitchét lige nu... men hvordan løser det problemet at give ham smertestillende? det løser jo ikke problemet men gemmer det bare væk for en stund.. eller er jeg helt forkert på den?
    Nogle der har været ude for noget lignende med ders hund? for så vil jeg virkelig gerne høre det.. hun sagde nemlig ikke noget om hvad vi kunne gøre hvis det ikke hjalp, kun at "så skal Helle til at tænke igen" ( ja, hun omtaler sig selv i 3. person )
    og jeg er ret bekymret for hvad der kan gøres mod det..... Jeg kan simpelhen ikke lade være med at lade tårene trille lige nu. på et punkt er jeg rigtig glad for at bentøjet og de indre organer ikke fejler noget men på den anden side, hvis der er noget galt med ryggen så er det da absolut ikke sådan at fikse igen.. er det??

Kommentér på:
shorty / syg igen igen...

Annonce