{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fryser hun?
  • #1   27. nov 2010 Ja jeg tror hun fryser:)

Har selv en hvalp på lidt over ½ og han fryser også når vi er ude hvis jeg ikke holder ham igang så når vi er ude nu her og gå tur hedder det at løbe:) Men han har også en jakke på men han fryser stadig hvis ikke han bliver holdt igang smiley

Er så meget nem når der er sne for han ELSKER det:D

• #2   27. nov 2010 Min hund ryster også ind i mellem når vi er ude, det kan både være sommer og vinter. Det at en hund ryster er ikke altid en direkte indikator på at den fryser. Der kan være forskellige grunde til en rystende hund. <:)

• #3   27. nov 2010 Det kan være fordi den er nervøs, den er jo ikke så gammel endnu og alt er ''stort og farligt'' uden for. det kan også være fordi den fryser, men det kan også være fordi at den bliver en smule stresset ved at være ude, den er jo stadig meget ung, nogen hunde ryster hvis de prøver at stresse af ...

• #5   27. nov 2010 Min lille pige frøs da hun var lille, hun kom tit ind under min jakke når vi gik tur, jeg blev vildt beskidt men va.
    Som de andre skriver prøv at give den lidt tøj på og se om det hjælper.

• #6   27. nov 2010 Det kan sagtens være hun er overvældet af det hele, da vores var helt lille, nægtede han at gå ud når det regnede, og hvis der var vandpytter gik han hele vejen udenom, og man kunne ikke trække ham igennem.. smiley

Kommentér på:
Fryser hun?

Annonce