3.267 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Lån / Leje af Transportkasse i KBH Lån / Leje af Transportkasse i KBH

Hej jeg står og skal bruge en transport kasse sådan lidt ASAP - Jeg skulle have hentet vapperen i bil, men nu bliver det altså med fly og jeg skalæ have en transport kasse til ham.

Den skal bruges på onsdag ( så den kan afhentes mandag / tirsdag og tilbage leveres torsdag )

Han vejer 10 kg og er 5,5 måned.

Størrelsen kunne være noget i stil med 70 x 50 x 50

Og må som MAX være 125 X 69 X 80

Jeg vil gerne betale for at låne den, eller jeg har måske noget interessant i mine annoncer. Men fremfor alt skal du på i KBH/ Norsdjællands så jeg har mulighed for at hente og returnere kassen.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lån / Leje af Transportkasse i KBH
  • #1   22. nov 2010 Roskilde, Køge og omegn har bestemt også interesse...!

• #2   22. nov 2010 Min er faring siger at de sjældent hat plads til de helt store kasser, også selvom de siger det..... gør dig den tjeneste at dobbelttjekke når du har fundet en kasse.
    Jeg har en Clipper 6 og den er der kun plads til på de store transportfly - og jeg mener den er 96 i længden

• #3   22. nov 2010 Tak for dit råd - Men nu er jeg jo også i den størrelse som må betegnes som værende noget af det mindste ( ellers må de jo gå i kabinen )

Jeg skal ringe og få den sidste bekræftelse på at booking af hund er godkendt imorgen kl. 12, så må jeg lige tjekke igen...! Heldigvis kan man som regel købe kasser i lufthavnen hvis det går helt galt....

• #4   22. nov 2010 10 kg er for meget til kabinen - men ja dobbelttjek og når du har gjort det, så tjek igen - de klokkede i min bestilling hvor de sagde at de havde masser plads og så havde de ikek plads alligevel - og der havde jeg så betalt, og kunne ikke få penge tilbage.
    Ja det kan man godt, de er bare ret dyre, så kan det bedre betale sig at købe en selv hvis man ved man skal købe

• #5   22. nov 2010 Jeg har en kasse du kan købe. Den er i kbh i morgen og vil passe til det du nævner...
    Er kun brugt en gang og koster 350 kr....

• #6   22. nov 2010 NB - Jeg er på vej til dig :o) - Skriver privat....!

• #7   22. nov 2010 Lars M - 10 Kilo er ikke for meget til kabinen - det er lige præcis hvad de tillader med det selskab jeg skal flyve med !!!

Men hund kan ikke være i den taske størrelse der er tilladt, så derfor dette.

Men jeg har styr på alle de der ting, jeg har alt på skrift og kender folk indenfor lufthavnsbranchen hvis man kan sige det sådan :o)

Jeg skal flyve på nogen atypiske tidspunkter og ikke lige frem på den mest eftertragtede rute... Så jeg krydser finrge for alt går som planalgt....

Kommentér på:
Lån / Leje af Transportkasse i KBH

Annonce