1.038 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Bumser Bumser
Kan hunde få bumser ? Zeus har fået sådan en rund rød ting på lig ved han næse, mærkes lidt hård og ligner sådan en bums agtig. kan hunde få det ?
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 166 Svar: 1.900
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 664
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 4 Emner: 90 Svar: 1.453
Jeg advarer altid om den slags efter hvad jeg oplevede sidste år... jeg troede selv at min lille cockerpige havde fået en bums som jeg tog billeder af for at være sikker og spurgte så herinde hvad de troede det var:
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=43604
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 664
mar 2008
Fisen's opdagede jeg om torsdagen og tirsdag ugen efter var den vokset så den var på størrelse med det yderste led af lillefingeren.
Så hvis den vokser ville jeg tage til dyrlægen
´
Som du også kan læse i fotoalbummet havde Fisen også små bumser på maveskindet som hvalp... og hun var en meget svag lille hund... vi var stort set til dyrlæge en gang om måneden med øre og øjnproblemer, allergiske reaktioner og mange mange andre ting.
Og operationen gik jo godt... det var bare bagefter der skete et eller andet som ikke skulle være sket
Så nu ingen panik;-D men hold øje med den under alle omstændigheder
mar 2008
Også derfor jeg skriver at hun ikke skal gå i panik og at det ikke er sikkert at det er en knude.... og at jeg skriver at min engel ikke døde af operationen, men derimod noget der skete bagefter... hun var jo vågnet op efter operationen ( hvor hun fik fjernet en knude... ikke en bums)
Men derfor syntes jeg nu stadigvæk at hun skal være opmærksom på om den vokser
Bumser