870 visninger
|
Oprettet:
Cavalier-ejere... kom hid ;-) Fortsat {{forumTopicSubject}}
Til dem der ikke abonnemere på emner, men som gerne vil høre hvordan og hvorledes ang. denne tråd: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=417337
Jeg har emailet til formanden, og nu fået et svar, som jeg syntes egentlig kom lidt for promte... Han kan ikke allerede have undersøgt sagen.
Men fair nok... Jeg besvaret ham med "tak for svaret".
Hvis nogen vil se mit brev dertil og hans svar, så skriv her, så sender jeg pb.
jun 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 29 Svar: 167
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 55
okt 2008
Følger: 30 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.093
Pt. har jeg sendt min udmeldelse til DRU, da jeg synes at det er et meget nedladende svar jeg har fået, og at der må ingen måde kan have været tid til at undersøge sagen....
Og idet at jeg fra andre udstillere, ikke er et enestående tilfælde....
Og hvorfor mon hun ikke sagde grunden til at hun valgte tricoloren fremfor Blenheimen.... Det skulle vel aldrig være fordi der var ikke var nogen grund, idet tricoloren slet ikke burde have vundet, men hun har lovet det....
Har siden fundet ud af, at det rent faktisk var manden til denne hund, da sad som ringsekretær, bortset fra de gange, hvor hun var inde, så stod han på sidelinen.
Efter min mening burde han slet ikke VÆRE i nærheden af den ring.... Der kan hurtig laves aftaler.... Og de sad da også sammen med dommerne, når der var pauser...
Så jeg er færdig i DRU
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 171
okt 2008
Følger: 30 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.093
Citat:
"Medlem nr. 90xxxx
Bettina F....
Vi bekræfter hermed din udmeldelse.
Nej DRU skal aldrig diskutere en dommers afgørelse, iflg. vores vedtægter er en dommers afgørelse aldrig til diskution.
Dermed er der inte...t jeg som formand skal undersøge, så enkelt er det.
Venlig hilsen
Bent Thuesen ( formand)"
-----
Nu skrev jeg ligesom at jeg ikke ville have lavet bedømmelse om eller noget, men at jeg og flere andre har mistanke om snyd, men det er de så åbenbart heller ikke forpligtet til at undersøge nærmere...
God jeg er ude af den klub
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
Cavalier-ejere... kom hid ;-) Fortsat