{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

En rigtig positiv oplevelse ;o) {{forumTopicSubject}}

I går var jeg taget på stranden med lille Aika for at komme lidt væk fra de store og for at hun vænner sig til at de ikke lige altid er der omkring hende.

Vi kig langs stranden og en masse mennesker i alle former og størrelser var henne og hilse på hende, hvilket hun synes var rigtig dejligt.

Vi gør så en tur op til lystbådhavnen og møder først et ældre ægtepar med to goldens. De hilser på hinanden stille og roligt og de synes jo bare lille Aika var dejlig. Der kommer så en mand med sin gravhund uden snor og jeg tager Aika ind til mig, da jeg ikke er så begejstret for løse hunde. Ejeren går lige bag den og tager den i snor og de får lov til at hilse stille og roligt på hinanden, gravhunden mister meget hurtigt interessen, da Aika gerne vil lege med poter og jo er noget større end den.

10 min efter kommer der en Westie i snor og den vil også hilse på, og sidst men ikke mindst kommer der et ungt par med en muskel hund og jeg vil indrømme jeg lige var ved at bare tage Aika op og gå min vej, men disse to unge mennesker viste godt hvad de havde med at gøre, og hunden var så opdragen og så sød at det halve kunne være nok.

Lige en lille historie om positive ting man kan komme ud for med sin lille hvalp, som jo bare har mod på livet. Så hvis vejret holde må vi hellere ud og udforske den store verden igen i aften ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En rigtig positiv oplevelse ;o)
Kommentér på:
En rigtig positiv oplevelse ;o)

Annonce