1.092 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

1. "klasses" misrøgt af GD 1. "klasses" misrøgt af GD

Føj for en banket! Jeg håber inderligt vedkommende bliver straffet usansyneligt hårdt!

Han er kommet til at "se" sådan ud her fordi han er "vokset" op i et alt for lille bur

http://picasaweb.google.com/RSRcalendar/Powder02#5479737483279502530

Han er i et hjem nu hvor de passer og plejer ham

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1. "klasses" misrøgt af GD
  • #1   7. jun 2010 Det er da godt der er nogen som tager sig af den nu... Jeg bliver fyldt med vrede når jeg ser mishandlede dyr. Folk skulle tage sig sammen og bahandle dem ordenligt, og ellers skulle de slet ikke anskaffe sig et dyr hvis de ikke har pladsen eller ikke ved hvordan dyret skal plejes...
    Stakkels hund da..

• #2   7. jun 2010 Neeeej, får helt tårer i øjnene smiley Stakkels hund. Er glad for at nogen tager sig godt af den nu!

• #3   7. jun 2010 smiley

• #4   7. jun 2010 øv stakkels hund

• #5   7. jun 2010 åhh stakkels hund! Tror også den havde haft mest brug for bare at få fred, den kan jo sikkert ikke fungere normalt og der er sikkert følge skader af det resten af livet..
    hvor er det bare umenneskeligt at behandle dyr sådan..

• #6   7. jun 2010 FØJ !!!!!!!!
    Av for satan mit hundehjerte :-'(

• #7   7. jun 2010 Hvordan f..... kan man finde på sådan noget?!!!!!

• #8   7. jun 2010 Åh nej stakkels hund.. hvordan kan man dog gøre sådan noget svineri, hvorfor f..... får folk hund hvis de bare skal mishandles, ejeren burde selv ha samme tur.....
    Dejligt at den er i gode hænder nu......

• #10   7. jun 2010 Hvis man klikker på brugerens galleri, så vil man kunne se flere billeder af den hund og det ser sgu ikke godt ud smiley

http://picasaweb.google.com/RSRcalendar

• #11   7. jun 2010 Der ligger også en video med den

http://picasaweb.google.com/RSRcalendar/Powder#5441453969656790146

Ser ud til den har været gennem en operation, men de ben ser godt nok skræmmene ud smiley

• #12   7. jun 2010 Ej hvor er det skrækkeligt! Jeg fik gåsehud ned af armene! smiley
    Videoen med hunden synes jeg næsten er den værste - Den ser som sådan glad ud, men personligt synes jeg den burde få fred. Det er da ikke et rigtig hundeliv at gå rundt som en krybling på dén måde : / Måske bare mig der er skør?

• #13   7. jun 2010 Puha altså! Forfærdeligt at lade sådan en hund leve. Kan på ingen måde forestille mig at den kan blive smertefri med de ben!

• #14   7. jun 2010 Det ser ikke ud til at den har fået genoptræning efter sin operation smiley Hvorfor filan så operere?

Og åh så tynd smiley Lille stakkel smiley

• #15   7. jun 2010 Syntes da så bestemt at den hund skal ha en chance...... lykkedes det så ikke at få den på banen igen er en aflivning løsningen for at den kan få fred... men chancen skal den da ha for et godt liv.....

• #16   7. jun 2010 håber at den kun får én chance.. stakkels lille hund...
    hvordan kan nogen være så modbydelige??
    føj....

• #17   7. jun 2010 ej puha stakkels hund smiley sikke grum verden nogen gange er smiley

• #18   7. jun 2010 Hvorfor lade en hund leve når den er i en sådan stand, det ville være langt mere humant at aflive den

• #19   7. jun 2010 Efter at ha set alle billederne+videoerne og læst alle kommentarene fra Powder´s "nye" hjem, så tror jeg at han føler at han er i himmelen nu.
    Han har ingen smerter mere, han kan løbe det halve Dallas rundt i sin fine kørestol og han har masser af venner både hunde og mennesker.

Jeg forstår ikke at nogen ikke mener at det er ok at give en SÅ dejlig og livlig hund trods dens handicap en chance,
    Nogle gange syntes jeg at "folk" er lidt for hurtige til at sige AFLIV kræet lige så snart de har set nogle få billeder uden at vide spor om hvordan hunden har det i sin nye dagligdag.
    Jeg er sikker på at hvis Powder viser det mindste tegn på at han ikke trives så vil dem der har ham nu gøre det der må gøres hvis en hund lider..
    Jeg personligt er så glad for at se hvor meget de har gjort og opfret for ham, og jeg er glad for at se hvor lykkelig Powder ser ud.

Men den/de personer der er skyld i hans tilstand burde selv bures inde i så lille et bur at de ikke kan hverken stå, gå eller vende sig. for hverken bøder eller fængsel vil gøre personen/personerne til bedre mennesker...

Men det er bare min mening om smukke Powder og den sag.

• #20   7. jun 2010 Fy for s.... !!! mangler helt ord smiley

• #21   7. jun 2010 I Danmark ville man nok have aflivet Powder, men syntes da det er et fantastisk stort arbejde de gør for ham smiley
    Er lidt enig med Chiki...

Men en GD MED rullestol, det fylder jo godt i landskabet - men en fantastisk historie, det er ikke en man hører om.

Syntes han er smuk på sin egen måde...

• #22   7. jun 2010 Fuldstændig ødelagt efter at have set billeder/videoer af Powder. Hvordan i al verden kan sådan noget ske, hvad er det for nogle mennesker der har gjort dette mod ham. Hold op hvor er det forfærdeligt. Jeg vil på mange måder støtte op om det Chiki har skrevet, alle fortjener en chance mere i livet. Men vil nu også på den anden side mene at Powder burde der lige så stille siges farvel til. Det er overhovedet ikke en værdigt Gd liv, og selv om det er hårdt, så burde man lade den stakkels hund få fred, og komme op til alle de dejlige himmelhunde .....
    Jeg er virkelig rystet over at have set dette, og tro det vil tage mig lang tid, før jeg kan få det ud af hovedet. Hvis man ikke vil hunde/dyrerne det godt. Så skal man IKKE have dem. De har jo ikke valgt os, men os der har valgt dem.... Og alle hunde/dyr fortjener det bedste.

• #23   7. jun 2010 Har ikke læst alle indlæg, og med fare for og blive et hoved lavere. Var det ikke mere humant og aflive denne hund. Tror ikke på den bliver til en normal hund igen
    Stakkels hund.

• #24   7. jun 2010 Jeg syntes stadig ikke at Powder bør aflives, han er jo ikke syg på nogen måde og da han aldrig har prøvet andet end at stå i et bur, så ved han ikke at han "fejler" noget, så hvorfor er det mere"humant" at han skal dø, sorry folk`s men der kan jeg ikke forstår jer.

• #25   7. jun 2010 Nej nej. Har er ikke syg ud over at han ikke kan bruge sine bagben.
    Men selvfølge skal han da ikke aflives. Hvem har glæden ved ham er stærk handicappet.
    Ikke hunden.

• #26   7. jun 2010 Prøv at fortæl en der er født handicappet at de burde "aflives" fordi andre mener at de "lider".
    Den undskyldning er skutte gangbar, og slet ikke her hvor det er en forening der tar sig af misrøgtede og handicappede hunde.
    Powder ser i mine øjne ret glad ud for livet og jeg er rigtigt glad på hans vegne over at han er havnet et sted hvor folk ikke dømmer ham pga.hans handicap..
    Et held for ham at div.dyrlæger også mener at han har et godt liv, ellers var han jo blevet aflivet for længest.

• #27   7. jun 2010 Jeg var meget ambivalent mht Powder.

Men at se hvor godt han fungerer i dag - ja så har han om nogen fortjent det jordiske paradis han er kommet til i form af de nye ejere.

• #29   7. jun 2010 "At gå SÅ langt for at redde en hund er ikke for hunden skyld med for at de mennesker der redder den kan sige " se hvor Gode VI er"

Er det ikke at gå for langt at spekulerer i motivet?
    Det vil jeg bestemt ikke udtale mig om - der er faktisk en del mennesker derude der gør det af godhed uden spekulationer om egen vinding.

• #31   7. jun 2010 Jeg er ikke uenig med dig - slet ikke,

• #32   7. jun 2010 Og enig med dig Iben

Lige denne hund her - han har altså ramt mig i hjertekulen ( på højde med så mange andre) der er bare "DET" ved ham der fik mig til at kikke en ekstra gang

• #33   7. jun 2010 Anne , Helt enig.

• #34   8. jun 2010 Hvis i som jeg læser HELE historien om Powder og ikke bare ser de første 40 billeder så ville i vide at han ikke bor hos nogle "private" som er gået for langt, men på en Rednings-Forenings enorme ejendom.
    Desuden er han helt smertefri, så alle de nævnte sygdommne bør ikke inddrages i Powders tilfælde.
    Jeg mener betemt ikke at man skal redde alle dyr bare for at "redde" dem, da mange netop ikke vil kunne få et værdigt liv..
    Men lige nøjagtigt i Powders tilfælde syntes jeg at det er fedt at han fik den chance som jeg og andre heldigvis mente at han fortjente.
    Og så er der vel ikke mere og sige om den sag, da vi helt naturligt alle vil ha fortskellige meninger om hvornår det er "nok"..
    Jeg har bare reddet dyr i hele mit liv og har set forvandlinger som mange ikke troede var mulige, det er nok også derfor at jeg føler sådan for Powder og er glad for at andre har ville kæmpe for ham.

• #35   8. jun 2010 Der er vi helt enige Chine. :o)

• #36   8. jun 2010 Tjaa - jeg siger det samme - men tror alligevel jeg gik et par dage over tiden med et par af mine egne hunde

• #37   8. jun 2010 Det ER godt nok også svært at vide Karin, med mindre at man er så "heldig" som jeg har været med de fleste, hvor vi er vågnet op en morgen og jeg kunne se at de med øjnene sagde "Nu vil/kan jeg ikke mere mor"
    Det gør det meget lettere når hunden ligesom selv siger stop.
    Det er faktisk kun med Chiki jeg er i tvivl om jeg var hurtig nok, selvom han kun nåede at være"rigtig dårlig i en lille uges tid

• #38   8. jun 2010 Ja man ser nok selv kun det bedste så at sige

Kommentér på:
1. "klasses" misrøgt af GD

Annonce