{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.909 visninger | Oprettet:

MEGET BILLIG MOPS.. {{forumTopicSubject}}

Jeg skrev tidligere på ugen en mail til en der solgte mops til 2000kr med tavle dvs. (JEG SKAL IKKE HAVE SÅDAN EN MOPS,BLOT FOR AT HØRE HVAD DET ENDELIG ER MAN FÅR)
I skal her læse min mail og svaret... det er ret morsomt.. i sær hvis man læser og skriver dansk smiley

Hej Rene.
Sikke en lækker hvalp du har på www....dk - jeg er meget intresseret i en af dine hvalpe.
Jeg vil gerne vide lidt mere om dem, alder, køn, har de stamtavle, sundhedsbog, chippet, ormekur. Har du evt billeder af forældrene.
Jeg har en mopsepige på 3 år i forvejen.
Hilsen Tilde

svar:
Hej,

Tak for mail, hun er klar til at gå til spektakulære ren race EUD-registreringer med alle skud, vacciner og EUD-registreringer opdateres, potte uddannet og smadrekasse uddannes Ved at placere min hvalp ud til vedtagelse, jeg er på udkig efter rimelige, velinformerede og forsigtige personer, der kan tilbyde hende ømhed, planteskole med masser af kærlighed kys og hugs.

I mig at give hende ud til salg. Hendes shipping gebyr til din placering vil koste dig 1800 kr fra Cameroun, 2 mops hvalpe vil koste 3000 kr. hvor vi bor.. Denne yndig, sød og fantastisk hvalp er 12 uger gamle og ville være det perfekte match for dig. hun vil være den bedste legekammerat du nogensinde har drømme om... Med hendes store personlighed og god temperaments med børn og andre kæledyr, hun vil være en at stjæle din sjæl. Hun vil komme sammen med hende vet optegnelser og alle hendes EUD-registreringer papirer knyttet til hendes pakke med masser af spille legetøj. Du har intet at bekymre sig om, fordi jeg vil også vedlægge hendes hånd bog og fodring menuen til deres pakke ok. Tag et godt kig på hendes billeder og gøre lover mig, at De vil tage godt på hende derhjemme.

Promise mig, at du ville bruser hende med masser af god pleje af hvalp og jeg vil aldrig gerne, at min baby skulle ende i et krisecenter eller redning. Du er velkommen til at mail mig, hvis du er villig til at tage hende hjem, så send en e-mail mig , så jeg vil stoppe alle andre kontakter. Hvis du har flere spørgsmål vil jeg svare Dem sandfærdigt og loyalt. Jeg vil gerne stille Dem nogle få spørgsmål, hvis du ikke sind.

1 ............ Er du en forædler?
2 ............. har du været at holde kæledyr?
3 ..... Er du vil beholde hende eller give hende til en anden?
4 ....... hvor er du placeret?
5 ....... Har du børn derhjemme?

Venter at læse fra dig.

HVEM HOPPER I HER?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET BILLIG MOPS..
Kommentér på:
MEGET BILLIG MOPS..

Annonce