Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUNDE HANDEL
  • #1   15. jan 2005 Ja det ved jeg Lise ..

Og vil da lige sige .. At hvis man skal købe hvalp synes jeg er mindste kravet er at se moderen og bevis på ormekur ... og evt. loppe behandling ..

Selv viser jeg gerne HD & AA attest på mine forældre hunde hvis folk vil se dem ...

Knus Inge

• #2   15. jan 2005 Hey Chimp ... Lise ..

Sikke noget svineri med de papirer ... Lise

Jeg er helt enig ...

Og jeg siger altid til mine købere at de er velkomne til ringe igen hvis de har spørsmål til os for selv synes jeg ikke der findes dumme spørgsmål...

Knuser Inge

• #3   15. jan 2005 snakker vi om Georg olesen???

• #4   15. jan 2005 Hey Martin ...

Det kan man ikke vide med sikkerhed ... Der er jo mange underlige mennesker til ...

Chimp...

Det var de også velkomne til her og fra sidtse kuld har jeg kontakt til alle hvalpe endnu og mit første er der også meget kontakt endnu ...

Knus Inge

• #5   15. jan 2005 har også haft en snak med ham, og så snart jeg spurgte ind til hvor vidt det var legalt det han gjorde begybdte hanat svine mig til.
    Flere gange sagde jeg til ham at han bare kunne forklare mig sammenhængen i det hele hvis han syntes jeg havde misforstået noget, men han blev ved med at svine mig til og ville ikke svare på mine spørgsmål.

• #6   15. jan 2005 Det er da for meget sådan noget ...

Men sålænge nogle vil købe hund på den måde kan de sælge ...

knus Inge

• #7   15. jan 2005 Jeg ringede til ham fordi han havde en masse annoncer i den blå avis hvor der ved de fleste stod: I denne uge har jeg.... osv
    Det syntes jeg ikke virkede helt normalt.
    Så, så jeg så at han havde en bullmastiff til salg som rent faktisk var en Dogue De Bordeaux, derfor ringede jeg og snakkede med ham for at se hvad han ville sige hvis jeg spurgte til om det egentlig ikke var en DDB og det var dér han begyndte at svine mig til

• #8   15. jan 2005 Vi havde allerede fået Armani så det var ikke derfor jeg ringede.
    Det var mere fordi jeg syntes det han havde gang i virkede ret så skummelt, fordi det var vidt forskellige racer han solgte og fordi han skrev "i denne uge har jeg....."

• #9   15. jan 2005 Hey Martin ...

Det er da meget skummelt ... Fatter ikke at det bliver ved så ... men jeg undres tit ...

Lise ... Ja det gør man jo ... Men håber at denne debat får øjene op for lidt flere ...

Knus Inge

• #10   15. jan 2005 ja Inge og det var først efter jeg havde snakket med ham at jeg fandt ud af hvem han egentlig var gg
    Tænk som kendt at lave sådan noget lort

• #11   15. jan 2005 Ja det uhyggeligt at mennesker kan være sådan ...

Og er helt enig Lise ...

Knus Inge

• #12   15. jan 2005 Jeg har det bare personligt sådan at jeg efterhånden syntes mennesker er så rådne(ikke jer og ikke ALLE) men mange mennesker ER.
    I mine øjne er hunde sgu bedre væsener end mennesker og fortjener at blive behandlet ordentligt da de ikke har det privilegie at kunne sige fra som vi kan.
    Folk der ikke ser hunde som ligeværdige væsner fortjener slet ikke at have hund.
    Det skal så ikke forstås sådan at jeg syntes hunde skal have lov til alt, men regner med i forstår hvad det er jeg mener smiley

• #13   15. jan 2005 Hey Martin

Er helt enig plejer tit at sige at jeg fortrækker mine dyr frem for mennesker de er altid trofaste ...

Knus Inge

• #14   15. jan 2005 Ja dem kan man da stole på

Kommentér på:
HUNDE HANDEL

Annonce