Nu er det forår! :) {{forumTopicSubject}}
Jeg elsker det vejr her! Her oppe fra mit kontor på 8. sal kan man virkelig se foråret.
Så er det jeg bare har lyst til at løbe hjem, sætte snor på hunni og så ud
I går var vi en tur inde i Mosen (parkområde i Odense) og der kunne han rigtig løbe i sin flexline, samtidig med det er god miljøtræning (dog alm. snor ved trafikeret vej).
Han elskede det. Løb frem og tilbage, op og ned, og næsen i jorden konstant. Han kom helt tæt på en svane (altså 1 m fra den) og den var han meget forundret over, og så alligevel også lidt bange - hvilket jeg godt kan forstå
Det var så fantastisk at se på, og det varmer sku mit hjerte.
Han faldt også om på sin puf da vi kom hjem (og vi andre faldt om på sofaen hehe).
Og nu hvor solen er så meget fremme, behøver jeg ikke en plænelufter. Det klarer Milo med den spurt han laver i haven
Skønne skønne forår
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 508 Svar: 12.441
feb 2009
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 1.026
Blev hentet i frikvarteret i dag af min mor og så tog vi en tur i skoven med Coda. Godt at få renset hjernen når man har til 15.15!!
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Det er bare en anelse kedeligt at gå herude alene. Der skal lige som en hund til.
Tænkte også igår, at folk ville have troet vi har sindssyge sådan som vi travede rundt på græsset, hvis vi ikke havde haft en hund med hehe.
Nu er det forår! :)