1.886 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Løbetid og møbler - Gode råd søges... Løbetid og møbler - Gode råd søges...

Vi har en hund som nærmest bor i vores stole, sofa og seng.
Vi har ikke nogen "menstrusser" til hende, og fordi vi bor hvor vi gør, har vi heller ikke mulighed for at få nogen i weekenden.
Så ja, hun grisser jo en del, og hun forstå ikke at hun ikke må være i møblerne, og trisser op så snart vi vender ryggen til. :o) Og ja, hun sover altid hos os i sengen, og bliver meget ulykkelig, hvis vi lukker hende ud i gangen.

Er der nogen der har nogle gode råd til en alternativ løsning?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid og møbler - Gode råd søges...
  • #1   3. okt 2009 der er vel ikke så megert andet end og køre efter bukser, eller syg nogen selv

• #2   3. okt 2009 Vi har kun en scooter, og det blæser med stormstyrke (19 m/sek), så ingen af os har lyst til at køre nogen steder. Der kører ingen busser her i weekenden.
    Og ja, jeg har ingen synål.

• #3   3. okt 2009 Kan I få hende til at ligge på et bestemt sted i sofaen osv? Så kunne I lægge et tæppe der :o)

• #4   3. okt 2009 min tæve er også i løbetid trusser hjælper ikke meget,lægger rødt sengetøj på, så kan det ikke ses, lunken vand kan fjerne pletterne, det er da kun 21 dage hun får lov til at være hvor hun vil

• #5   3. okt 2009 Jeg lagde lagner i møblerne..

Og i sengen sover hun alligevel på sin egen side, så der var også ekstra lagner, som så bare blev skiftet og vasket..

Ville aldrig give min hund bukser af nogen art på

• #6   3. okt 2009 tæpper eller lagner i sofaer og stole og skift sengetøjet noget oftere... værre er det altså heller ikke.... jeg ville aldrig give min hund bukser på

• #7   3. okt 2009 Dæk møblerne til med gamelt sengetøg el. lign.

• #8   3. okt 2009 Min hund må også være i sofa (Ikke seng, hun må slet ikke være på 1.salen, så det er jo meget nemt)
    Og når hun er i løb så er der blodig dåse forbudt i sofaen.
    Hun har sin kurv på gulvet i stuen tæt på os andre og det må hun bare finde sig i..
    Den første lille uges tid forstår hun ikke at hun ikke må være i sofaen, men så fatter hun det til sidst og slapper af i sin kurv..

Så herhjemme bliver hunden bare forvist og det må den så finde sig i. smiley

• #9   3. okt 2009 Jeg tog et ti cm bredt stræk stof, sørgede for at det var langt og klippede op i hver ende så der var to snørre og et midterstykke hvor der var plads til et bind og tog de øverste to snore og krydsede over halen og bandt ned under maven og de nederste to blev bundet på ryggen, vupti - et styks hjemmelavet ble der kun kræver et stykke strækstof!

• #10   3. okt 2009 Hos os bliver der gjort som hos Stine P.

Vores hunde har aldrig haft fri adgang til møblerne, men får på invitation lov at komme op stort set dagligt. I løbetider bliver den invitation bare ikke givet, og hundene har måttet affinde sig med gulvet/kurve/tæpper. Det har ikke givet større problemer, nogensinde.

Som med al andet indlæring er det nødvendigt at være koncekvent, vil I ikke have en blodig hund i møblerne, så sørg for den ikke har mulighed for at 'snyde' sig op, og få den ned øjeblikkeligt hvis det alligevel lykkes den.

• #11   3. okt 2009 vores er også i løb. men hun må ikke komme i møblerne, så enten er hun ude eller i sin kurv.

• #12   3. okt 2009 Læg tæpper i eller steriliser hunden.

• #13   3. okt 2009 du kan købe sådan et tisse underlag i jysk det kan du ligge i sofaen og så en lagen over. Hvis du kun bruger lagn går det alligevel igennem. Og så lad hende ligge i en kurv ved siden af sengen når hun er i løb.

• #14   3. okt 2009 Tak - Vi prøver med nogle tæpper - Den tanke havde slet ikke fladet mig ind :o)

Kommentér på:
Løbetid og møbler - Gode råd søges...

Annonce