312 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Avalee efter narkose Avalee efter narkose

Ja Avaee har idag været i narkose for at få trukket to tænder ud.
Vi startede dagen med at gå en lang tus og så tog vi til dyrelæge kl. 8.30, hvor jeg holdte hende mens hun fik den beroligende sprøjte og faldte i søvn. Så tog den flinke dyrelæge hende med sig og jeg tog afsted.
Efter jeg havde afleveret Avalee havde jeg noge errinder og derefter tog jeg i Dyreland og købte en Kææmpe pose godbidder og nogle Høm Høm poser.
Da jeg kom hjem var jeg sulten men kunne intet spise i nervøsitet.
Kl. 14.30 hentede jeg hende så og ihh hvor var hun frisk og ville snakke med alle og de havde alle syntes at hun var så dejlig og livsglad, ville hilse på alle og snakke . Skønt =)
Kom af med 700kr for denne omgang og var virkelig positivt overrasket over prisen, havde regnet med min. 1500kr. ( men prisen er lige gyldig self. )
Fik svar fra Afføringsprøverne om hun havde hjrete/lungeorm - Men de var negative, Så nu skal vi nok have hende i Røngten for at være sikker..
Da vi var færdige tog vi lige i Dyreland igen smiley og købte en ny sele, Et godt kæmpe okseben til her når munden er heelet.

Nu ligger hun så her og putter i dynen ved siden af mig efter en omgang ris, tun og olie Mmm det kunne hun lide efter at have fastet siden igår kl 19

Hvad laver i denne Fredag aften??

=) ( Sorry det blev lidt langt, men havde virkelig været angst for narkosen, da jeg lige har mistet min ChinChílla deri )

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Avalee efter narkose
Kommentér på:
Avalee efter narkose

Annonce