{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Weightpull show {{forumTopicSubject}}

hvad syntes i om det...
var ude se det første gang i dag og syntes faktisk det er meget fedt... ikke et særlig stortt sted men det var oki.....

MEN så koimmer der sku en pitbull ind der skal trække der tabte jeg alt for det.. så virkede det bare alt for useriøst til mig..... Weightpull danmark og så kommer der en pitbull det høre jo ikke rigtig sammen. eller er det bare mig der er forkert på den???????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weightpull show
  • #1   1. feb 2009 nej så skær jeg det ud i pap for dig jeg syntes det er for latterligt af der er en pitbull med. og med sin danske ejer

• #2   1. feb 2009 Hvis det er en dansk ejer, så er det useriøst ja, hvis det havde været en svensk hund med dansk ejer kunne jeg nok godt se igennem fingre med det..

• #3   1. feb 2009 Derfor er det sq da stadigvæk ulovligt for hunden og komme til DK og være med i det show !

Det havde jeg nu ikke troet at de vil gøre , øv smiley

• #4   1. feb 2009 nicolai A se nu hvad jeg skriver mand jeg har ikke sagt noget om der skal gøres noget som helst... det er bare et show jeg ikke gider komme til mere da jeg syntes af pitbull ikke høre hjemme der

• #7   1. feb 2009 IZO
    hviklen slags hun vil du så ha der høre hjemme i de show ??

• #8   1. feb 2009 Jeg er så ikke enig.... Om hunden er svensk, dansk eller fra månen, med svensk, dansk , eller hvad ved jeg ejer, er ligegyldigt.... Det gør den jo ikke lovlig i Dk.
    Jeg må sige at jeg synes det er rigtigt dårligt af en klub at tillade ulovlige hunde på deres show..
    I bund og grund handler det jo om, at hunden er ulovlig og det burde en klub, ligegyldigt hvilken, respektere!

• #9   1. feb 2009 Så vidt jeg har kunnet læse er det ulovligt at "besidde" APBT i Danmark, så det er nok et fortolkningsspørgsmål. Jeg har ikke kunnet finde noget om hvorvidt det er tilladt at besøge DK med sådan hund, men på den anden side, hvis man tolker ordet besidde, som det at føre hunden, kan det i hvert fald ikke være lovligt. Den er lidt svær, synes jeg, og hvis arrrangørerne vil have et godt ry, gør de måske klogest i ikke at tillade APBT at deltage.

• #10   1. feb 2009 moniqe, det er jo for alle hunde, men der skal da ikke komme en hund som er ulovlig i landet.

• #11   1. feb 2009 Mener godt en pitt fra lande de er lovlige godt må befinde sig her i landet, jeg mødte en tysker engang og han havde sine 3 pitts med på ferie er i landet i sommerhus med familien, og de sagde de havde forhørt sig og de var lovligt så længe de havde nogen papire på de kun var her på ferie og på offenlige steder havde mundkuvr på dem, hvad de også havde da jeg mødte dem på standen...

Så jeg kan ikke se et problem i at en svensk pit stiller op i WP, så længe hunden ikke er bosiddende her i landet...

Christine

• #12   1. feb 2009 hvorfor er det latterligt der er en pitbull med? Muskelhunde er perfekte til det.
    Ku forstå du syns det var underligt hvis der var en der stillet op med sin lille pudel...

• #13   1. feb 2009 mette fordi pitbullen er ulovlig i danmark....

• #14   1. feb 2009 jamen hvis hunden ikke er bosiddende i dk og showet var et dansk svensk show, hvad er problemet så???

• #15   1. feb 2009 ved jeg godt, men de må jo gerne deltage i Wp, så længe de har mundkurv på, på offentlige steder og at ejerne ikk er bo sat her i landet.

• #16   1. feb 2009 Det er muligt du har ret, og at det er tilladt en person fra et andet land at medbringe sin pit til dk....
    Nu var jeg der jo ikke men var deres hund så iført mundkurv under hele arranementet?

• #17   1. feb 2009 Faktum er at racen er ulovlig i DK og derfor ikke må være her! Dermed har de faktisk overtrådt reglerne!

• #18   1. feb 2009 det var så en dansker der havde den, og jeg er rimlig overbevist om at personen bor i danmark...

• #19   1. feb 2009 Jeg synes faktisk det burde være lige meget hvor i landet de kommer fra for pitt's er stdaig ikke lovlige så burde reglen bare være at når det holdes i DK så er der pitt's FORBUDT!

• #21   1. feb 2009 Marie - hvis det er en blanding, hvori der endgår pit bull er den jo ligeså ulovlig osm en ægte pitbull. Og det kunne jo være en rednose, for de er ikke svære at genkende......

• #22   1. feb 2009 Øhh sæt lige selv bogstaverne sammen i rigtig rækkefølge......

• #23   1. feb 2009 jeg kan så sige der er ikke nogle hunde som er mældt til det show som pitbulls og da værken vi eller politiet i dk kan se eller gøre noget når vi ikke har nogle beviser for det er en ulovlig hund er der intet vi kan gøre, vi kan ikke forbyde folk at komme til vores shows så længe vi ikke kan bevise de gør noget ulovligt ....

• #24   2. feb 2009 Hvis ikke det er ulovligt at have hunden på besøg i DK, skal den da ikke holdes ude der. Jeg kender ikke lovgivningen på præcis det punkt, men umiddelbart har jeg tidligere tolket den som at det ikke er lovligt at EJE en pit. Hvis man er dansker, og bor i Sverige, er det selvfølgelig fuldt ud lovligt.

Hvis en svensker skal på ferie længere sydpå, mener I så heller ikke at han må tage sin hund med når han kører gennem DK? Og hvis han gør, må den så ikke komme ud at tisse..??

• #25   2. feb 2009 Miemiv,
    jeg mener at man i loven er besidder af en hund, så snart den er i ens varetægt. Altså hvis jeg har min svenske vens pitbull på besøg i 5 timer, er jeg besidder af den. Så hvis man ikke må besidde den, er det vist en sværere sag...
    Generelt er det meget kringlet alt det der gøgl med pits.
    Kunne de ikke bare skære det ud i pap?

• #26   2. feb 2009 marie når det er en rednose, er det rimligt nemt at se...

• #27   2. feb 2009 man kunne se det var en rednose,

• #29   2. feb 2009 jeg forstår ikke hvorfor man som et voksent mennesker er til et arangemang, og ser en hund man ikke lige tror er lovlig pga en rød næse (som ikke er nok bevis for det danske politi på det er en ulovlig hund) at man vælger at løbe hjem på HG og lave børne tude tråde om hvad man har set i stedet for at prøve at kontakte dem som står for arngemanget hvor man er inde, dammm et super kedeligt liv man må have, men som jeg har sagt 1 gang der er ikke nogle hunde som er tildmældt det show som en pitbull, der er ikke nogle hunde som er tildmældt det show hvor ejeren har sagt til os det er en pitbull og da vi ikke har andre regler ind hvad politiet har kan vi ikke sige en bestemt hund er en ulovlig hund uden mere bevis ind at den har en rød næse, vi følger det samme som politiet gør altså gyldig vacc parpir og reg papir enten chip eller tatto hvis det er i orden og hunden ellers opfylder de andre krav derer så kan vi ikke udelukke en hund bare fordi der er en drenge røv eller 2 som er hg experter og siger det er en ulovlig hund ...

• #30   2. feb 2009 hold da op en smøre martin... jeg synes bestemt ikke det er en tudetråd, men mere et spørgsmål til om der ikke er nogen regler...

• #31   2. feb 2009 Patricia .
    jeg kan nu ikke se noget seriøst spørgsmål i det i har skrevet, (undskylder mange gange hvis jeg har overset det seriøse i jeres indlæg) samt at hvis men ville have svar på et spørgsmål og ikke lave en hg tude tråd skulle man så ikke ha taget kontakt til dem der stod for det show når nu man aligevelk var der inde ??? i stedet for at løbe hjem på HG og smide en tråd op men ord som både total useriøst og ulovligt ..

har i et problem med noget af det jeg er med i hvorfor tager i den så ikke med mig privat ?? især når i har stået ca 2 meter væk fra mig.
    i mine øjne er det da både tude agtigt og barnligt og langt fra en voksen måde at opføre sig på..

• #32   2. feb 2009 martin, ærlig talt kunne jeg ikke se hvem der var med til at arrangere det, så derfor ville jeg ikke kunne have gået hen og spurgt...

jeg synes vitterligt det virkede lidt useriøst at der tropper en rednose op... men det er så bare min holdning, som mig og jesper snakkede om vil vi da give det en chance til når det bliver bedre vejr, og evt er udendørs...

det er jo ikke dig jeg har et problem med, så det kan jeg ikke lige se hvordan jeg skulle kunne tage med dig...

• #33   2. feb 2009 Altså det eneste der er galt med at en Pitbull møder op til et internationalt WP stævne er i mine øjne at de næsten altid vinder hele lortet... hi hi... De har simpelthen et drive uden lige... Og de kan bare trække igennem...

• #34   2. feb 2009 1
    vi var så 5 mennesker som bare bluser med teksten WEIGHTPULL DANMARK det kunne måske være et tegn samt der var folk som gik og arb direkte med showet altså både som dommer og folk på banen det var nok også en mulighed at de hade noget med showet at gøre ...

2
    hvis politiet ikke har nok beviser på en hund er ulovlig pga den har en rød næse hvordan vil du så have at vi skal kunne nøjes med det bevis ??? syntes du vi skal høre på alle HG experterne inde vi tager en hund ind ??? vi har overholdt ALLE de regler der er for at kunne holde så et show, altså ingen hunde er mældt ind som pitbull, ingenb ejer har sagt til os deres hunde er pitbull der har været gyldig vacc papir på alle hunde (hvor der ikke er nævnt noget som helst med pitbull) altså de har været igennen en dyrelæge uden de har kunne bevise det er en ulovlig hund, den er reg med enten chip eller tattoo så fordi i syntes det er en pitbull og i syntes den er ulovlig det gør ikke at vi kan gøre mere så længe folk har de ting på det rene som det dankse politi kræver så kan vi ikke gøre noget...

så længe i beskriver noget af det jeg gør som totalt useriøst og ulovligt (som i har gjordt længer oppe) så er det da 100% noget med mig at gøre og så er det i mine øjne 100% personligt og noget man tager privat

• #35   2. feb 2009 er da ked af at du tager det privat, for det er skam ikke meningen...

men tror bare vi skal holde her, for vi bliver nok ikke enige...

Kommentér på:
Weightpull show

Annonce