{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Stakkels Oliver... {{forumTopicSubject}}

Ja.. så kom dagen hvor vi skulle til dyrlægen for at for fjernet stigne i pungen. Vi kom derned og det hele så fint ud.
Vi køre så hjem og jeg går rundt i huset - næste gang jeg så kigger på Oliver kunne jeg se at der var noget i vejen. Såret var gået op - HELT op. Jeg ringer igen til dyrlægen og vi aftaler at vi skal komme derned igen.
Da vi kommer og dyrlægn får kigget på det siger hun at det overhovedet ikke har hjulpet at han har været syet. vi taler lidt om de forskellige muligheder og det ender med at han komme på operationsbordet og bliver kasteret og får noget af pungen fjernet. Hullet var simpelthen for stort til at kunne lappes på en ordenlig måde...
Vi er nu kommet hjem og han har det godt...

Det har været en sur omgang det her og en pissedyr forretning indtil videre har vi betalt ca. 9500 kr. for den skade - heldigvis for vores sygeforsikring - jeg kan kun anbefale alle af tegne sådan en, selv et lille hul kan være dyrt... dyrlægen siger at vi ogs får pengene for denne operation da det er en operation der er sket i forbindelse med hans tidligere skade...

Med venlig hilsen

Malene J & co.

Det skal nok lige siges at den dyrlæge der prøvede at lappe pungen sammen og dyrlægen fra i dag ikke er den samme - vi var til vores egen dyrlæge i dag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels Oliver...
  • #1   7. jan 2006 Øv, øv, øv og stakkels Oliver det bette pus.

Lad hos håbe på at alt nu bliver godt for ham og ja, sådan en sygeforsikring kan ikke anbefales nok *S*

Jeg plejer at sige til modstandere ''at du jo også har indbrudsforsikring og ulykkesforsikringer uden at blinke'' - man forsikre sig mod ting man ikke håber man aldrig får brug for, men NÅR og HVIS man gør, kan man prise sig lykkelig for sin forudseenehed ;o)

Kommentér på:
Stakkels Oliver...

Annonce