hvordan kom i videre efter aflivning? {{forumTopicSubject}}
som nogle måske læste igår herinde tog jeg afsked med min dejlige maxi igennem 14,5 år..igår blev hun aflivet,og idag sidder jeg og kan slet ikk komme videre :-(har dog været på arbejde,,men når jeg har fri og kommer hjem,er jeg lige ved at eksplodere af sorg og næsten som om man skal kaste op..måske er det bare fordi man ikk har mand og børn at det gør det endnu mere tomt??
til jer der har mistet jeres dejlige hunde,hvad gjorde i for at komme videre?jeg ønsker ikk at få en hund mere,men ideer til at komme videre..
undskyld mit rodet indlæg,men er bare så vanvittig ked af det..det godt nok hårdt det her ..:-(snøft
mange hilsener fra sussie
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Og så husk, at det er ok at sørge.
nov 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.527
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 12 Hunde: 4 Svar: 720
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 194
jun 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Emner: 88 Svar: 1.781
jul 2008
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
Som krigsministeren skriver, så er man en zombi det første stykke tid... man tager en dag af gangen, og håber på ens hjerte vll skubbe sorgen i baggrunden så man kan fokucere på andre glæder i livet...
sender dig varme tanker her fra
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 12 Hunde: 4 Svar: 720
jul 2008
jul 2008
maj 2007
Følger: 1 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 85
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
R:I:P Maxi
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 1.067
Jeg slåsser med en masse vrede fordi jeg kun fik lov til at dele 3½år med ham, så det er noget der fylder meget for mig.
Jeg vil foreslå du tager på bib og låner bogen : "Bare en hund" af Mickie Gustafson.
"Overvind sorgen ved at miste en ven - Med hunde som udgangspunkt gives en hjælp til mennesker, der har mistet et kæledyr."
Vær sammen med mennesker som elsker dig og som elskede Maxi.. Snak, græd, skrig ... Håber du kommer igennem det.. Jeg venter stadigvæk på at min lyst til at leve videre skal vende rigtigt tilbage, men tror det tager tid endnu....
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.727
jeg tror aldrig jeg kommer mig over tabet af min hanhund...det er langt over 1år siden jeg måtte aflive ham og jeg synes stadig at savnet er enormt på nogle dage..han var en ener for mig og jeg tvivler da nogle dage på at det vil lykkes mig at finde en der kan nå ham til sokkeholderne, for man vil uden tvivl have svært ved ikke at sammenligne.
jeg købte hurtigt en ny hund....men ærligt..så var jeg slet ikke klar til det...-hun bor nu hos en meget god veninde og det fungerer bedre for både hunden og jeg.
jeg ser frem til den dag hvor jeg har modet og overskudet til at tage imod en ny hanhund med åbne arme og uden frygten for at miste...men indtil den dag en ny han står for mine fødder...jaa..så mindes jeg bare min "gamle" Gøj..men ikke uden tårer i øjnene og en klump i halsen.
så jeg har ingen gode råd at give...jeg er vist ikke nået meget længere end dig, men et stort trøstekram kan du få...du er langt fra alene :o)
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 232
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Jeg glædede mig over de 15 år vi havde sammen og at hun fortjente en værdig afslutning på sit lange liv ...
I dag er smerten bittersød. Jeg savner hende men har 15 år fuld af minder sammen med hende at mindes og ved at hun levede et fuldt og godt liv ...
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
At komme over det - hmmmm... det er jeg usikker på, hvad egentlig betyder. Jeg ved at for mig blev smerten lettere at leve med, da jeg fik hans urne tilbage.
Og det lettede også lidt, da jeg aktivt kunne begynde at lede efter en ny hund.
Siden er det aftaget til momentvis fugtig tårekanal og et sug i maven...
Det er nu 2½ år siden. Jeg savner ham stadig - men en ny hund har gjort det savnet til at holde ud.
jul 2008
jeg har igennem de sidste år tænk at det er ikk værdigt for en hund at være hos mig med fuldtidsarbejde og hest..det vil jeg ikk byde en hund,så det har hele tiden været min mening at når min maxi gik væk så ingen hund mere til mig..de sidste år havde mine forældre hende mange af hverdagene trods det at de ikk måtte ha hund i deres boligforening..så min mor har banket hårdt i bordet og sagt,,at jeg skal bare ikk ha en hund mere..
men det er tomheden herhjemme der er værst lige nu..
hvordan kom i videre efter aflivning?