{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får man overtalt..
  • #1   23. nov 2008 Begynd at vise ham forskellige hvalpe udpeg fordelene ved det og vis ham hvor søde de små kræ er. Man kan næsten ikke andet end at få lyst til en ny hvalp hvis man sidder og kigger annoncer igennem. Desuden ville det jo være rart med hund nr 2 så jeres hund har noget selvskab når den er alene

• #2   23. nov 2008 hmm.. står lidt selv i samme situation.. har prøvet at fortælle ham at det ville være super;)

• #3   23. nov 2008 Ja jeg ved det ikke.. min er på en eller anden mystisk måde gået fra "nej aldrig", til "når vi skal have en mere"... men spørg mig ikke hvad det er jeg har gjort...

• #4   23. nov 2008 Måske kan du bytte, altså hvis der er noget han rigtig gerne vil have, så kan han få det, hvis du så får lov til at få en hund:-) Eller lav en god middag, vejen til en mands hjerte går gennem maven, siger man...Loool

• #5   23. nov 2008 Trine;

Jaaaa, hvalpetricket - med de STORE poter, ALT for lange ører og KÆMPE øjne virker nok godt, men når jeg nu ikke mener, det er en hvalp vi skal have, så virker det trick ikke så godt alligevel:-)

Han mener bare at en ekstra hund er ekstra rengøring og ekstra dyrlægeregninger - hvilket han jo har ret i - MEN.... At have to hunde ville jo også betyde 2 ekstra hundepersonligheder, og alle de flere glæder man oplever:-)

• #6   23. nov 2008 *GG* Jeg har forsøgt at dele lige over - han får VIasat - med tv3 og 3+ samt flere sportskanaler - og jeg får en hund mere - men han er ikke så nem at overtale!

• #7   23. nov 2008 ja sån var min mand også.. jeg kikkede også meget mærkeligt da han en dag sagde at nu opførte kiwi sig så pænt, at når jeg gerne ville så ku vi godt få en mere,.. ??... jeg skyndte mig at få vidner på han havde sagt det smiley

hmm... nej så duer de søde øjne ikke helt.. jamen hvad med alt den glæde de får af hinanden.. kan dog ikke anbefale at låne naboens hund for at overbevise om at det er en god ide.. den virkede i hvert fald nærmere modsat her...

• #8   23. nov 2008 Vi bor så på over 200 kvm (kan sg ikke huske præcist hvor meget) med udgang til egen indhegnede have... Fik selv hund, da vi boede i lejlighed - uden egen have - og det var aldrig et problem - bortset fra at det var lidt hårdt:-)

Kommentér på:
Hvordan får man overtalt..

Annonce