433 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvor mere dum kan man føle sig Hvor mere dum kan man føle sig

Hey allesammen
syntes lige jeg ville skrive og fortælle dette..
som i jo nok ved har jeg jo fået lille andrea, som hverken er renlig eller lydig...
efter råd fra folk herinde, gik jeg ud i haven med hende efter hun havde tisset indenfor, var der ude i en halv time, og intet skete, jeg løb rundt, hoppede, sprang, piftede, hujede, og følte mig virkelig dum, for den dumme hund sad bare og gloede på mig! satte mig ned på hug et stykke fra den og kaldte og kaldte, klappede i hænderne, ja alt... det virkede heller ikke.. hun var ikke intereseret...
Det er da virkeligt for meget... hva syntes i.... arrgg.... hehe.. skulle lige af med det...

nat nat

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mere dum kan man føle sig
  • #1   13. dec 2005 jamen nu skal du høre, jeg sprang kun forvildet rundt efter et kvater hvor jeg havde stået stille, men hun stod bare og gloede, det blev der jo ikke meget tissen af..

• #2   13. dec 2005 Det er da klart, hun har jo lige tisset indenfor.. Så er hun jo færdig, og har da ikke mere at tisse af ;o)

• #3   14. dec 2005 jamen hun kommer ud lige når hun har sovet, spist og leget, men hva hjælper det når hun ikke vil tisse udenfor, og gør det lige så snart hun kommer ind igen.... suk

• #6   14. dec 2005 Du skal starte helt forfra med hende og tænk på hende som hun var en hvalp på 8 uger, gå ud med hende 1 gang i timen til at starte med og så hver anden osv.. ikke lange ture kun små korte og så ROS hende hver gang hun gør noget rigtigt og ignorer hende når hun gør det inden dørs, det har hjulpet rigtig meget på min som også var meget længe om at blive renlig, vi bruger det også på de græskehunde der kommer hjem både hvalpe og voksne.
    Så du skrev nogen med hun ikke ville gå i snor prøv at få snor og halsbånd med ind i jeres hverdag og leg, start med at ligge det fremme på gulvet der hjemme så hun skal forbi det flere gange om dagen og tage det i hånden når du kæler med hende og stille og roligt væn hende til det og når hun er tryg ved det kan du prøve at give hende det på i haven osv.. Men gå langsomt frem det tager tid men skal nok komme.

• #7   14. dec 2005 hun vil godt have halsbånd ¨på ,men lige så snart hun får snoren på, så hopper hun kun op af mig eller bider i snoren... hehe..

Kommentér på:
Hvor mere dum kan man føle sig

Annonce