Snoopy 10 år!!! Snoopy 10 år!!!
Ja i dag bliver min dejlige gamle dreng Snoopy 10 år. Det må da siges at være flot for sådan en stor bamse-dreng. Han har ikke et gråt hår at se (ok dem under hans "armhuler", som jeg ikke aner hvad hedder på en hund, er ved at blive lidt lyse, men de ses jo ikke)
Jeg er så glad for at have ham, der findes ingen berner som ham, han er virkelig en ener. Han er så dejlig rolig, kærlig, charmerende og elsker alle mennesker og dyr (sågar andre hanner!), og hvis der er en person som Snoopy ikke bryder sig om har han HELT ret i at det er en skidt person som man skal holde sig fra! Ligemeget hvor han kommer hen bliver folk helt vilde med ham, han går under navnet "bjørnen" i byen pga hans store samlede poter og bjørnepelsen (han har HELT glat pels, for jer som ikke har set ham)
Ingen havde regnet med at han havde nået dagen i dag for 4 år siden da han fik sig en ordentlig omgang hjerte/lunge-orm, men Snoopy snød alle inkl. dyrlægen (som måtte tjekke hans chip til eftersynet året efter fordi han ikke kunne tro at Snoopy virklig havde overlevet) og blev helt fit igen (hvilket skete da vi fik Argento). Han kom også over en slem maveinfektion der var ved at vende maven på ham i juni månede, der stod jeg selv og hjalp til ved dyrlægen, hvor vi alle troede at det var slut. Men den gamle dreng er STÆRK og han klarede igen skærene, dejligt med en fighter der ikke giver op.
Han skal fejres hele dagen. Min bror har købt to kæmpe store ben (1 meter lange) til ham og af mig får han frit valg i en dyrehandel hvor jeg tager ham med hen senere i dag. I aften er der så lækker middag, vi skal dog passe på Snoopys mave, men han får da lidt ekstra godt.
Jeg kender ikke de andre fra det kuld, da jeg jo fik Snoopy da han var 4 år, men hvis der er andre tilbage så tillykke med fødselsdagen til jer også:)
I skal være velkommen til at kigge forbi hans profil eller hjemmeside og se mere til ham og lægge en lille fødselsdagshilsen i gæstebogen hvis i har lyst. www.bb-berner.dk
Stolte berner-hilsener
Berit
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Et kæmpestort tillykke med føsdagen til dejlige Snoopy:-)
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.459
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.807
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 444 Svar: 1.317
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 116 Svar: 614
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.807
jun 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 563