541 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "JUHU JUHU"
JUHU!
I morgen skal jeg IKKE på arbejde.. Synes ellers jeg har været der hver dag denne uge, og har intet tid haft til andet end sove og arbejde... Men i morgen har jeg fri!... Der er godbidder af...
I morgen skal jeg IKKE på arbejde.. Synes ellers jeg har været der hver dag denne uge, og har intet tid haft til andet end sove og arbejde... Men i morgen har jeg fri!... Der er godbidder af...
Skrevet af: AnjaCS ~ med Basse i himlen - 29. maj 2010
JUHU...
Nu skal Oscar endelig starte til hvalpetræning så vil kan få rettet ham lidt af:) Træningen bliver afholdt af DKK, så det tror jeg bliver godt. Glæder mig helt vildt. Hvad med jer, gik I til træni...
Nu skal Oscar endelig starte til hvalpetræning så vil kan få rettet ham lidt af:) Træningen bliver afholdt af DKK, så det tror jeg bliver godt. Glæder mig helt vildt. Hvad med jer, gik I til træni...
Skrevet af: stina - 6. aug 2009
juhu
vupti er på vej hjem fra tyskland med bestået schh 3 super dejligt
vupti er på vej hjem fra tyskland med bestået schh 3 super dejligt
Skrevet af: jesper n - 7. jun 2009
Spar penge på din forsikring
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
Kans jo kuns se dit dejlige nissehue billede!! KOMS TILBAGE NU - JEG ELSKER KUNS DAAA-AIII (skal synges)
okt 2004
Jeg sidder jo ved en lånt 'puter og har da godtnok smidt ejeren ud og gå spor med vovsen men de kommer jo hjem på et tidspunkt igen og så er jeg 'puter-løs igen til i morgen el. over-morgen suk...
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Behøver jeg at sige mere!
okt 2004
JUHU JUHU