7323 Give 7323 Give
Er der nogen herinde med *lille*/mindre hund som bor i nærheden afThyregod (som os kunne tænke sig at mødes med Totte og jeg indimeller)?.
Totte er Yorkie, og 5 mdr gammel d. 12/6. Totte kan ikke så meget endnu, men han elsker at lege med min venindes 2 hunde (en papillon & en kleiner mynsterlænder).
Min veninde arbejder om eftermiddag/aften, så vi ka ikke gå hygge-ture om eftermiddagen.
Er der andre herinde, om indimellem vil mødes til social hunde-leg ?
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 23
;O( men min lille Totte er jo slet ikke særlig stor, og stadig knap 5 mdr gammel ;O(
Men lad os da se hvad der ka ske. Jeg sender dig lige en PB
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
feb 2008
Jeg bor i Thyregod og har 1000m2 stor *højt inhegnet* have, så vi kan sagtens mødes her hos mig første gang. Så kan vi jo se om det går an.
Jeg tænkte på om vi kunne mødes fx hver anden week, eller 1 gang i måneden (gerne weekenden i lige uger).
Send mig en PB, så kan I få mit nummer. Så kan vi snakkes ved om en dato osv....
P.S. Syntes det lyder spændende, hvis vi kan mødes (et par stykker) indimellem og ha det hyggeligt.
okt 2007
Jeg bor også i Thyregod :o)
Jeg arbejder hver 2. weekend ...
feb 2008
Jeg er ikke bange for hundens størrelse (jeg har selv haft en Grand Danoise der legede med *min dengang* snot forkælede enebarn af en killing (på 8 uger). Vi var selvfølgelig rigtig bange for at hundes skulle klemme lille mis. Men lille mis syntes det var enormt sjovt.
Så indtil andet er bevist/set, så er alle hunde størrelser og aldre velkomne (blot de er venlig sindet overfor andre hunde, og *lidt legesyge*).
okt 2007
7323 Give