555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

tage på... tage på...

Amy vil simpelthen ikke tage på og dyrlægen siger også hun er lidt for tynd.. Derfor for hun nu både barf og hvalpe tørkost.. hun for tørkost også lidt barf oven i for at hun skal spise men hun vil bare ikke tage på? smiley

De lange løbeture er væk, så nu bliver der gået korte med gode ture med hende i stedet, men alligevel sker der intet hvad angår vægten..

nogen tips til hvad jeg give hende så hun tager på?

Hun har fået nogle lever postej hapser, men det gider hun slet ikke ha..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tage på...
  • #1   8. maj 2008 Troede ikke man måtte blande barf og tørkost ?

• #2   8. maj 2008 Tror altså ikke det er så smart at du blander råt og tørfoder i samme måltid.. Og slet ikke til en lille hvalp..

Måske skulle du finde noget foder med mere fedt i?

• #3   8. maj 2008 godt du ikke løber lange ture med hende. det har hvalpe slet ikke godt af.

hvis ikke hun er alt alt for tynd, så vent og se. giv hende noget kvalitet tørfoder, find evt noget hun gider spise og giv hende ekstra de gange hun gider spise.

Det er bedre at være for tynd end for tyk.

• #4   8. maj 2008 Ja jeg ville hellere købe noget dåsemad fra dyrlægen. Han må jo også have nogle gode råd

• #5   8. maj 2008 det skader ikke at blande, så længe man gradvist tager en af tingene væk. men den optager ikke nogen af tingene ordenligt, da der skal bruges 2 forskellige ensymer i maven til at fordøje maden.

så skal hun tage på, ville jeg vælge en af tingene og jeg ville ikke være i tvivl om hvad der er sundest for hunden. for husk en hvalp skal ikke vokse for hurtigt og må heller ikke tage på for hurtigt. så tag det med ro og så skal det nok komme

• #6   8. maj 2008 Altså efter snak med dyrlægen så skal hun have de der kødpølser som "ekstra mad" da det gør at hun vil tage på..

Forstår ikke I skriver lille hvalp da hun jo ikke er nogen lille hvalp mere? Hun er 8 mdr og i løbetid så lille hvalp er synd at kalde hende..

Hun for sciensplan (staves? smiley ) lige nu

• #7   8. maj 2008 jeg vil kalde hende hvalp indtil 1 år. Det var bestemt ikke for at støde dig, men unghund kan hun vel heller ikke kaldes, eller ?

• #8   8. maj 2008 Jamen så sletter jeg da bare ordet "lille" *SS*

Mener bare stadig ikke du skal blande det i et måltid.. Så skal du hellere give ET måltid råt og ET måltid tørfoder

• #9   8. maj 2008 der er fordi du skriver hun er på hvalpe foder at jeg gik ud fra at hun var hvalp. havde ikke lige kigget i din profil

Kommentér på:
tage på...

Annonce