808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Negativt blev til positivt ;-) Negativt blev til positivt ;-)

Gåturen i går startede rimeligt træls... Allerede 50 meter inde på friluftsområdet mødte jeg den første løse hund. Som viste sig at være en tæve... i løbetid... suk... Nå - jeg fik indfanget Aqui og turen gik videre.

Da vi var ved at være tilbage ved udgangen stod der pludselig en hest med rytter midt på stien. Så gik det igen stærkt med at få indfanget de to hunde, som jeg havde med, for det er ikke lige hver dag, de ser heste så tæt på, og Aqui på 1½ år ville sagtens kunne opfatte det som en stor hund, han skulle lege med. Samtidig må jeg indrømme at jeg gik og bandede lidt for mig selv, for hvad h..... lavede de med en hest midt på friluftsområdet??

Men da jeg kom nærmere fortalte de, at hesten var utryg ved hunde, og de var der for at give den nogle gode positive oplevelser (ok--- personligt ville jeg så nok have mødt hundene UDENFOR frilufts-området) Så om den måtte hilse på mine hunde?

Og der stod jeg så og blev helt stolt og glad da mine hunde pænt og roligt nærmede sig hesten, og hilste og snusede - og det endte som en god og hyggelig oplevelse for alle de firbenede smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negativt blev til positivt ;-)
Kommentér på:
Negativt blev til positivt ;-)

Annonce