{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Stakkels hund! {{forumTopicSubject}}

Ja den lille Princess har været ude og lege med 2 andre hunde og var helt færdig, det betød at hun drak 2 skåle vand da vi kom hjem og hun blev helt oppustet af det men kunne ikke tisse og lagde sig defor til at sove... Hun har sovet og sovet lige siden, ind til for en time siden hvor hun kommer hen og mysser mig og jeg ville gå med hende, men opdager at hun allerede har tisset, og åbenbart ikke er nået ud af sin kurv, så den er bare gennem tisset og har smidt den udenfor, da vi ikke må vaske for sent og derfor havde hun så ingen kurv, så jeg tænkte bare ærgeligt, da hun ahr gået rundt lidt og pludselig bliver stille opdager vi at hun har lagt sig hen i kattens lille hus - hele hovedet og forben var derinde, men så kunne hun ikke komme længere - hun så bare såå sød ud men nåede ikke et billede, da hun vågnede da jeg var på vej derhen... Lille stakkel! Så nu har hun fået et dejligt håndklæde at ligge på, da begge hendes tæpper er fyldt med mudder! Men hvor så hun altså bare sølle og sød ud halvt inde i kattens hule! :o) Ville lige dele!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels hund!
Kommentér på:
Stakkels hund!

Annonce