{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

trist {{forumTopicSubject}}

jeg er ba helt ned med flaget var ud og gå tur med frida da jeg beslutte mig for at lige drej forbi min kammarat som passer en armstaff på 4år... så frida kun hilse det skulle vi ikke ha gjordt,,,, den var i haven i snor for den stikker af... så jeg gik stille og rolig ud med frida som underkast sig med det sammen og den stillet sig så over frida...og begundt at knur..jeg vist godt hvad der var ved at ske så slap frida og løb ind efter vand til vis de skulle ryge i totterne,,, mens men venne holdt øje ha fik skit dem ad men den fik sq bidt frida i bagbenet...dybt.. nej hvor stak det i hjerte at høre det hyl frida sat i... men hurtide til dr dyr... som ment der ikke var sket noget så hjemmen.. fant så ud af den også havde givet et hak i forbenet helt og ved bryst... så ringen til dr dyr igen og fortælle... men hun ment det godt kun vendt til imorgen med at blive tjekket igem,.,.. ha vask frida´s sår og købet nogen af de ben hun elsker... men kan se på henden det gør ondt i nu.... gør mere ondt at se på...må ba ud med det... bag efter kun man jo sige sig sevl en armstaff i snor skal man ikke hilse på...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trist
  • #1   22. aug 2005 ÅÅåååh nej dog lille dejlige Frida-pigen :o(

    Du må overøse hende med kys fra mig og Bella


  • #2   22. aug 2005 sådan en tur har vi også fået for ikke så længe siden.
    så vi ved, hvordan det er! *trøst trøst*


  • #3   22. aug 2005 jeg sundes det er slemt nok.... hun vil ikke spise og kigger ba på mig... men kan gå på ben men når hun så liger sig ned så ryster hun heldt vildt af smart... underlige hun ikke vil se på henden...mens de havde åben,.,,, ender jo med man skal af sted til vagt lægen med hende...men det må man jo ta med.....men underligt at hun mener det kan vendt... ved ikke om det er mig der er forpullert ..men det gør sq ondt at se hun ha det skidt,.,,

  • #4   22. aug 2005 Åh nej dog hvor synd :o( Rigtig god bedring med hende!

  • #5   22. aug 2005 Ja Lars, sådan en oplevelse stikker virkelig i hjertet !

    Men du passer jo godt på hende, og har været til dyrlægen, og vasket hendes sår. Så det skal jo nok gå *ss*

    Men sikke en styg oplevelse da !

    Venlige tanker fra
    Pia og Agge-drengen


  • #6   22. aug 2005 Hvor er det synd for hende, kom næsten til at tude da jeg læste det,... håber hun hurtigt får det bedre :o)

    Go bedring til hende



  • #7   22. aug 2005 Lars... hun er nok stadig lidt chokkeret og kan mærke på dig at du er lidt nervøs og bange på hendes vegne. Det er jo dig der skal berolige hende, ikke omvendt *smiler stort*

  • #8   22. aug 2005 Rigtig god bedring med frida!
    Kan sagtens følge dig- vi var ude i en hundeskov da Tazz var hvalp og der blev han overfaldet af en anden hund, Tazz blev bidt i hovedet og fik ca.10 sting!
    Man er jo helt knust når der sker noget med ens "baby"..


  • #9   22. aug 2005 hun ha lige beroligt mig lidt....hun ville ud... men lige inden så skulle katten da jages væk... ..he he


  • #10   22. aug 2005 hun fik vist også sevl bidt ..ha da tabt hjøren tanden...

  • #11   22. aug 2005 nå, for søren!

  • #12   22. aug 2005 ja det hedder ham der passse den

  • #13   22. aug 2005 det jeg frygter mest er hun husker det så godt af hun sevl bliver sådan,,,, ikke kan med ander hunden---


  • #15   22. aug 2005 jørgen H jeg havde snakket med ejer han sage den ikke ville gør noget når det var en hvalp... så de kun sages mødes... men tinget ikke over det stod i snor,,, ved det udmærket her bagefter men det ha ba godt skide godt med henden en til nu,,, og skal det nok også men nu skal hun op og ha picilin imorgen også om 2 dag kommer hendes beste ven hjemmen fra ferie også mødes vi med dem på en fælles græsplænden så der ikke bliver noget med den en beskyter der hvor den bor,..... ved 100% fejl liger på min side men det er sq avligt aligevel

  • #16   22. aug 2005 takker fra opbakking,,, man kommer sq helt ned i kælder når sådan noget sker,,,, men der må trænnes og kun mødes med de hund jeg ved hun 100% kan sammen med... noget man exter kan gør... hvad vis hun så bliver dommierne over for dem nu hvad gør jeg så.....

  • #17   22. aug 2005 men frida ha været meget med hun vil bestem men der ha jeg laget henden om på rygen vis det bliver for meget og de ander hund ikke sevl sætter henden på plas hun er jo en hvalp så vosken hund skal hun ikke tror hun skal styr...men håber og tror på vi nok skal kun men race er jo sådan så vis det ikke gå så gør det ba ikke så må vi jo lad være... men så er det jo også nulle udstillinger og det havde jeg håbet lidt på for sjov


  • #19   22. aug 2005 lillen> takker,, det vil jeg skrive mig ba høret,,,, ja der gør nok noget til inden de er læget helt for de er sq dyb... ville men vis det var et menske så skulle man syges... men det ment den dr dyr i dianalund ikke.... nu bruger vi ikke den da dyrklink i slagelse er super gode så det ha jeg vælgt... ringet også og snakket med dem og skal der op til undersøgels imorgen...men henden der ba så hurtide på frida da det lige var sket sage at det ba skulle vask også det sår sprye på... hun kun godt men det koster og hun ment jeg sevl kun gør det... så købet spryen og gik hjem og klart det og ringen så til "min engen dyr læge" og fortællet og blive enge med hende i at vendt med at kommen til morgen og få pincilin så der ikke gik betænlese i

Kommentér på:
trist

Annonce