{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Min hund med hvalpe (blev lidt langt) {{forumTopicSubject}}

Hej alle i andre HG nørder.... smiley
Er der nogle der kan hjælpe mig.... Jeg har en tæve der lige har fået et kuld hvalpe.. I torsdags var de 4 uger...
Min problem består egentlig i at hun i de 4 uger, har taget sig udemærket af hvalpene... Dog har jeg været nødt til at suplere op med modermælkserstatning, da der var et par af hvalpene der "haltede" lidt efter mht størrelsen... Nu har hun så sagt helt fra, de er tydeligvis for voldsomme overfor hendes bryster, både med deres tænder og deres skarpe negle... Så jeg kan fuldt ud godt forstå min lille stakkels pige... Så er MOAR jo både nødt til at træde forrest og styre det... smiley
Nå men anyways, så ville jeg høre om der var nogen af jer der kunne fortælle mig om det er rigtigt at man kan gøre et eller andet ved min tæve.. Det jeg mener er at jeg syntes at jeg har fået fortalt engang at man kunne gøre noget for at få stoppet mælkeproduktionen... Hendes bryster er stadig helt fyldte... Koste hvad det koste vil, det er underordnet.. Forstå mig ret, men de er jo også sindsygt lange hendes bryster..... Og de er bestemt ikke lige lange... Griner ej det sidste var ment i en joke... Jeg håber der er nogen der kan være behjælpelige...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund med hvalpe (blev lidt langt)
Kommentér på:
Min hund med hvalpe (blev lidt langt)

Annonce