691 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Juleaften... Juleaften...

Ja... tiden nærmer sig jo langsomt... Hvad gjorde i da det var første jul med jeres hunde for de ikke skulle lave ballade mht træet og pakker osv...???

Vi havde overvejet at stille et kunstigt juletræ op i stuen og måske pakke nogle kasser ind og smide dem under og hver gang de prøver på noget, så vil vi bruge nej kommandoen.... Tror ikke Mickey blir noget problem, men den bette ny Freja som ikke rigtig har lært så meget endnu, tror jeg måske godt ku finde på at lave lidt ballade nemlig... smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleaften...
  • #1   12. nov 2007 Det er også Pandas første jul (med mig), men jeg tror jeg nøjes med at tage det som det kommer... Men Panda er jo heller ikke større end at han bare kan fjernes smiley

• #2   12. nov 2007 her var der ingen problemer men i år har i fået kat så er spændt på hvordan det går smiley

• #3   12. nov 2007 Vi har ikke haft juletræ :o)
    Den slags gør vi ikke før vi får børn og den slags.
    Giiider ikke. Det bliver for børnenes skyld hvis den tid kommer *GG*

• #4   12. nov 2007 Jeg lagde godbider rundt om til ham, og så da vi skulle danse om træet fik han et lækkert kødben.
    Det med godbiderne vil jeg ikke råde andre til, da han bare mosede rundt i alle gaverne.

Jeg tror jeg ville stille træet på et par dage før, og så øve hende i nej øvelser.

• #5   12. nov 2007 Altså Mollie var stille og rolig de første par år...det var kun her sidste jul at hun pludselig fik et flip mens vi dansede rundt og træet og sprang ind i det så det væltede...men det hele gik da *G*

• #6   12. nov 2007 Jeg hængte ikke pynt der kunne gå i stykker i halehøjde. Ellers har de taget det stille og roligt. Min Podenco gik med om træet fordi hun ville sikre sig at de andre ikke gjorde hendes "mor" noget. Mht pakker har der aldrig været problemer, ikke engang med indpakkede ben.

Men jeg er noget spændt på min whippets reaktion. Han er nemlig syg med grene af grantypen. Træet kommer hjem en uges tid før og bliver fjernet fra hans rækkevidde når han ikke er under opsyn.

• #7   12. nov 2007 Har nu ikke gjort noget, Fie får lov at snuse til træet og derefter er hun mere eller mindre ligeglad

• #8   12. nov 2007 jeg gider ikke engang prøve at have et juletræ, er 100 % sikker på nilsson pisser op af det når jeg vender ryggen til.

• #10   12. nov 2007 Da vi fik vores lady var dengang i december, og vi skulle have juletræ, men der var heller ingen problemer
    overhovedet.Det er bare at prøve, hunde er jo så forskellige.

• #11   12. nov 2007 Her i huset er der kato der har holdt jul med os 3 gange før også er der den lille ny der skal prøve det for første gang.. samt en gæste hund som har holdt jul før.. Her vil alle 3 hunde blive forsynet med et lækkert kødben når vi skal spise så skal det nok kunne holde til vi er færdige med at spise og dasne rundt... der bliver ikke hængt glaskugler på den første halvemeter da Kato har en meget høj haleføring så han rager dem ned... Der skal ikke være nogen skårede poter her så det bliver kræmmerhuse og andet pynt... kato har taget træet en enkel gang det drejede pænt rundt da han løb med en gren i munden.. Min mor grinede og sagde så er vi da fri for at rende rundt når hunden kan klare det for os *GG*
    Det tog hun pænt den gamle selv om en hele del af pynten fløj rundt i hele stuen... Går det helt galt med 3 hunde og dansen rundt kommer hundene i haven den korte tid vi drøner rundt..

• #12   12. nov 2007 Vi har ikke haft problemer... men kan da vær de kommer nu hvor hele huset skal være fuldt med hvalpe... (vi ha juletræ)

• #13   12. nov 2007 Vi har ikke træ herhjemme, men når vi er hos min mor og stedfar dagen efter er der træ..

Luna er ikke interesseret i det.. Hun er bare ved at vifte alt pynten af med hendes hale *GG*

Der er ikke sååå meget plads hos min mor og stedfar *S*

• #14   12. nov 2007 ja jeg har ikke tænkt mig at de rskal ændres noget hjemme ved os. xenta skal bare lære at det er sådan og hun skal lade det være. hun er god til ikk at tage noget at vores, og ved os kommer der først gaver under lige inden vi danser (eller kan man ikk bevæge sig i stuen:-D) og sådan er de togså i år,.vi skal ikk ohlde jul ved os, men skal da hev et træ, men det kommer til at stå så hun sagtens kan begå sig uden at skal forbi det. så regner ikk med der bliver noget.

• #15   12. nov 2007 Tabu fik et nej, hver gang han kom for tæt på juletræet, han hang dog fast i ledningen til lysene og fik næsten væltet hele træet ned over sig, han holdt sig i god afstand fra det resten af aftenen

• #16   12. nov 2007 Thea har aldrig vist interesse for træet.... Tror hun er vant til så meget, så hun undrer sig ikke over at træ i stuen *griner*

• #17   12. nov 2007 Vi har haft problemer med vores katte... De har præsteret sidste år at vælte vores juletræ flere gange... smiley

Så spekulerede bare på, hvordan vi skulel gribe det an med hundene... smiley

Kommentér på:
Juleaften...

Annonce