{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

En sjov historie - det trænger vi til! {{forumTopicSubject}}

Efter al den eftermiddagskaffe dramatik synes jeg at i skal plages med en sjov historie fra cæsars liv.

Igår vi cæsar og jeg hos min mor, de to unge er lige blevet lukket i haven for at aften tisse med en flok oksehaler. Jeg sidder i sofaen og ud af øjenkrogen ser jeg noget bevæge sig ved køleskabet. Stiller lige skarpt og ser det er en lille mus der sidder ude i køkkenet ved køleskabet. Jeg hvisker se der til min mor og hun hvisker tilbage, det skulle vi aldrig have gjort.

Wupti kom terrieren op i cæsarkrapylet og han stryger ud i køkkenet. Musen fiser ind under køleskabet og hunden er ved at indhalere den ud. Han kigger på mig - under køleskabet - på mig - under køleskabet. Jamen der er ikke andet at gøre end at komme derud. Tager fat i køleskabet og drejer det og får det ledeste smæk over fingrene, hyler som en gal lige op i luften, min mor er flad af grin og der står mord i cæsars øjne ;-D

Nå klogeåge her tager stikket ud og flytter køleskabet fra væggen, cæsar ser musen og er ved at vælte det hele. Køleskabet vipper og en halv tom mælk falder ud, på og over hele gulvet. Musen piler op bag i køleskabet og der bor den så nu ;-G

Ha ha jagten bliver indstillet, kiks delt ud og nu er der så sat en musefælde op i køkkenet *lol*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sjov historie - det trænger vi til!
Kommentér på:
En sjov historie - det trænger vi til!

Annonce