{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde lege/træning
  • #1   27. okt 2007 i hvilken retning tænker på du..? tricks ??

  • #2   27. okt 2007 <b>Alle hunde kan blive kamphunde(også min!) *GG*</b> : Rydde op ? Lyder ik særlig spændene ? Har jeg forresten også gjordt rent i hele huset i dag .

    <b>Freddy & Baloo B</b> : Jamen opdragelses måder osv, kan først strate til træning til februar ?


  • #3   27. okt 2007 fang pølsestykke i vandfad med vand.
    find fingre, start med tommelfinger.....dut og godbid.


  • #4   27. okt 2007 klikkertræning er rigtig godt
    hunden tilbyder eks. "sit" klik og beløn
    det sammen med dæk- klik og beløn
    stå, - klik og beløn
    gå pænt - klik og beløn


  • #5   27. okt 2007 mine hunde rydder op bl.a. Det lærer jeg dem ved at ha` en papkasse, hvor der er deres legetøj i. Legetøjet bliver smidt ud på gulvet. Så starter jeg med at bede hunden om at give mig et stykke legetøj. Vælg selv kommandoen. Jeg siger "ryd op" når hunden har legetøjet i munden sætter jeg kassen ind under legetøjet og siger slip. Lige så snart hunden har sluppet, falder der en godbid, Gentag - gentag - gentag. Dejligt nemt, når de kan det, så skal jeg ikke rydde op efter dem.
    Tag hatten af: har en kasket på hovedet, slår blidt på skyggen og siger "tag hatten af" Nogle skal lige lære at tage hatten i munden først. Når de så tager hatten, falder der en godbid med det samme.
    Tømme vaskemaskinen: Fyld lidt vasketøj i - gerne noget som hunden elsker. Giv en kommando til at tage tøjet og igen godbid, godbid og atter godbid.
    Mine hunde kan følgende: hente fejebakken, rulle, vinke, blive skudt og spille død, kravle springe over mine ben, lægge sig oven på min ryg, når jeg er på alle fire, vinke, synge,hente sutsko + det jeg beskrev ovenfor. Nu mangler jeg kun at lære dem at støvsuge og vaske gulv, tihi.


Kommentér på:
Hunde lege/træning

Annonce