hundefoder....hmmm hundefoder....hmmm
jeg var inde idag og tale lidt med en forhandler....hvad foreskellen var på feks RC og hennas pet food....2 gode mærker men med en pris forskel...De indeholdte mange af de samme ting og begge produkter er gode.
Grunden til at RC er dyrere er at de bruger en fandens masse tid på at reklamerer og det er et velkendt mærke, desuden får man tit lidt ekstra med såsom ekstra foder eller foderspande, målbærer osv.....Men selve foderet er ikke Meget bedre end mange af de billigere produkter......
Jeg jeg bare jeg ville skrive det, hvad synes i?
Vigtigst er vel at hunden trives på det foder den får?
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 397
Vil helt klart følge dig... Det er vigtigst at hunden trives på det foder som den får.. Det mener jeg da hvertfald..
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Nogen holder på at RC er det bedste.. Andre - HIlls, Eukanuba, Olivers osv....
Derfor er det næsten umuligt nogensinde at finde ud af hvad der i virkeligheden er bedst.....
Fodrer selv med RC til både hunden og mine katte. Af den grund at den dyrehandler jeg arbejdede i sværgede til RC og jeg var på kursus i det og alt muligt.
Vi solgte også Hills og Eukanuba, men det var klart RC vi anbefalede...
Jeg ved at andre steder er det noget helt andet......
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.263
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Fik brev fra dem i weekenden at nu er der lavet et foder til Schnauser...
De har en opdrætterklub, hvor vi kan ytre vores ønsker til vores foder, og det bliver altid taget alvorligt. Dvs når de lancerer et nyt produkt til en bestemt race, så er det fordi de har fået en del tilbagemeldinger for lige den race - og der måske er særlige hensyn at tage rent vækstmæssigt.
Derfor bruger jeg RC og kunne ikke drømme om at bruge andet...
PS - du har før haft en foder-tråd, der sendte jeg dig en PM som du ikke har læst endnu !!!
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Opfylder de ikke de krav, kan virksomhend ikke kaldes deres produkt for PREMIUM.
Her er virksomhedskravet.:
Certificeret kvalitetsstyring efter ISO 9000 standarden.
Formålet med et certificeret kvalitetstyringssystem er at give kunden sikkerhed for, at virksomhedens produkter og serviceydelser lever op til de forventninger, som virksomheden og kunden har aftalt.
Baggrunden for certificeret kvalitetsstyring efter ISO 9000 standarden er ISO 9000 standarderne fra 1987. ISO 9000 standarder fik hurtigt en meget stor international tilslutning, og i dag er der ca. 2.000 virksomheder, som har et certifikat på deres kvalitetsstyring
Fordelene, som certificerede virksomheder har opnået, er mange - nogle af de væsentligste er:
Virksomhedens kvalitetsstyring skal kun leve op til et sæt standarder.
Virksomheden behøver ikke at udarbejde specifikke kvalitetshåndbøger til enkelt opgaver, men kan henvise til et system.
Kvalitetsstyringssystemet giver sikkerhed i hele organisationen omkring de vigtige processer i hele sagsforløbet. Det vil sige en klar ansvarsfordeling, arbejdsinstrukser og forventninger til det færdige produkt.
Kvalitetsstyringssystemet giver overblik over de kritiske processer og ressourcer, så forandringer og forbedringer lettere kan gennemføres.
Processen ved opbygningen af kvalitetsstyringssystemet er en unik mulighed for organisationen til at afstemme og gennemgå alle de daglige rutiner.
Ofte viser der sig store forbedringsmuligheder, da rutiner ikke er blevet opdateret i forbindelse med ændrede opgaver/specifikationer eller produktfornyelser.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 218
Det er helt kanon...
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
hundefoder....hmmm