Vedr. internathunde Vedr. internathunde
hejsa, jeg vil bare lige sige at den profil med reklame for og billeder af internathunde i Danmark er blevet slettet af en HA der enten gaar i for smaa sko, eller bare kedede sig bravt. Jeg har haft profilen med billederne i et aar, Ha'er har enda kommenteret den og det har ikke tidligere vaeret et problem at jeg havde den, da det jo var for et godt formaal. Men nu blev det tilsyneladende for generende?!.
Anyhow, jeg vil bare lige sige at jeg altsaa ikke selv har slettet billederne. Beklager, men takker samtidig for alle de soede kommentarer I har efterladt og som nu er vaek.
Jeg kan desvaerre ikke oprette et fotoalbum med billederne, da jeg ikke laengere har billederne. Aergeligt aergeligt. haaber andre derhjemme i Dannevang saa istedet vil reklamere lidt for de danske internater og lave nogle fotoalbums med hunde derfra, saa vi kan faa dem ud i gode danske hjem
Kh May-Britt
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 93 Svar: 840
whatever.. jeg vil blot informere om at jeg ikke selv har slettet profilen og altsaa ikke er flov over billederne, eller ikke laengere oensker at reklamere og kaempe for internathunde. I do,... always
Derfor kan jeg kun anbefale alle i danmark.
smut en tur ud paa de mange danske internater, maaske din nye bedste ven sidder og venter paa dig lige nu
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 93 Svar: 774
ærgerligt profilen blev slettet
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Du er hjertelig velkommen til at låne af min Carlos, og du får da bare en skriftlig tilladelse. Så burde de ikke kunne røre dig..........
Vedr. internathunde