565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Vedr. internathunde Vedr. internathunde

hejsa, jeg vil bare lige sige at den profil med reklame for og billeder af internathunde i Danmark er blevet slettet af en HA der enten gaar i for smaa sko, eller bare kedede sig bravt. Jeg har haft profilen med billederne i et aar, Ha'er har enda kommenteret den og det har ikke tidligere vaeret et problem at jeg havde den, da det jo var for et godt formaal. Men nu blev det tilsyneladende for generende?!.
Anyhow, jeg vil bare lige sige at jeg altsaa ikke selv har slettet billederne. Beklager, men takker samtidig for alle de soede kommentarer I har efterladt og som nu er vaek.

Jeg kan desvaerre ikke oprette et fotoalbum med billederne, da jeg ikke laengere har billederne. Aergeligt aergeligt. haaber andre derhjemme i Dannevang saa istedet vil reklamere lidt for de danske internater og lave nogle fotoalbums med hunde derfra, saa vi kan faa dem ud i gode danske hjem smiley

Kh May-Britt smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. internathunde
  • #1   25. jul 2007 Har du ikke fået svar på hvorfor????

• #2   25. jul 2007 fordi de vil have jeg skulle lave et fotoalbum med billederne vil jeg tro. Det skrev en HA'er til mig for en maaned siden, hvor jeg saa gjorde hende opmaerksom paa at jeg ikke har billederne laengere og at den internatprofil nu har eksisteret i et aar uden at de har haft problemer med det, saa hvorfor nu? smiley

whatever.. jeg vil blot informere om at jeg ikke selv har slettet profilen og altsaa ikke er flov over billederne, eller ikke laengere oensker at reklamere og kaempe for internathunde. I do,... always

Derfor kan jeg kun anbefale alle i danmark.
    smut en tur ud paa de mange danske internater, maaske din nye bedste ven sidder og venter paa dig lige nu smiley

• #3   25. jul 2007 vil lige give din opfordring videre ... min allerbedste ven og dejlige prinsesse Rosa blev hentet på internat ..
    ærgerligt profilen blev slettet

• #4   25. jul 2007 Du kan da låne billeder af internathunde her inde fra og lave et album samt en skrivelse med dem?

Du er hjertelig velkommen til at låne af min Carlos, og du får da bare en skriftlig tilladelse. Så burde de ikke kunne røre dig..........

Kommentér på:
Vedr. internathunde

Annonce