1.908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

EFTERLYSNING AF BORTLØBEN HUND EFTERLYSNING AF BORTLØBEN HUND

Hej alle
Jeg er i den frygtelige situation at Athena min grand-danois tæve løb væk igår ca. kl. 1400. fra Ebeltoft Safari.
Hun blev set på en gård ved den lille by Gravlev og senere i skoven ved Gravlev.
Vi har efterlyst hende hos Grenå Politi og har hængt plakater op rundt omkring. Desuden har vi kørt i mange mange timer og forespurgt alle.
Vi holder til på Grenå Strand Camping.
Er der nogen brugere der bor i nærheden af Ebeltoft og omegn eller kender nogen vil jeg blive meget glad for respons.
Athena havde stadigvæk halsbåndet på og lidt snor. Der sidder et hundetegn med telefonnr på halsbåndet, men hun er sikkert ikke lige til at fange.

Mit telefon nr. er 26371406.

Med meget ulykkelig hilsen
Lene Skjalm

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING AF BORTLØBEN HUND
  • #1   21. jul 2007 desværre bor jeg ikke i nærheden... Ellers ville jeg genre hjælpe..
    Håber i finder hende, snart..
    i god behold..

• #2   21. jul 2007 Åh nej hvor forfærdeligt :o(
    Stakkels pige. Hvor må hun være bange.
    Håber I finder hende hurtigst muligt.

• #3   21. jul 2007 Åh nej, Lene!

Jeg håber at I finder hende hurtigst muligt.

Mange tanker herfra!

• #4   21. jul 2007 Det gør mig usigeligt ondt.

Jeg håber SÅDAN for jer alle, at hun snart bliver fundet i god behold og kommer hjem til jer igen.

• #5   21. jul 2007 Åh..I stakler...må være usigeligt svært midt i ferien og hjemmefra vante omgivelser...kærligt Sus

• #6   21. jul 2007 Krydser alt for at i finder hende hurtigst muligt .

• #7   21. jul 2007 Det lyder som et meget mærkeligt råd, men se at få fat i en clairvoyant.. Kender nogen der gjorde det og det virkede. Måske virker det ikke, men det er da værd at prøve!

Håber I finder hende...

• #8   21. jul 2007 åhhh nej, hvor skrækkeligt.............bor herude på djursland og skal nok holde øre og øjne åbne!

Håber snart i får hende hjem igen.........

• #9   21. jul 2007
    Det var dog skrækkeligt smiley
    Håber virkeligt i får hende hjem i god behold.

Jeg tillader mig lige at sætte efterlysningen i på KG... det kunne være der var nogle brugere derinde fra Ebeltoft og omegn.

• #10   21. jul 2007 Det gør mig oprigtig ondt at læse ....

Jeg ønsker det bedste for jer *S*

• #11   21. jul 2007 Ja det er fra hundeparkeringen den er stukket af.
    Jeg var heller ikke helt tryg ved denne form for hundeparkering, syntes ikke de holdt øje som de skriver de gør. Men det kan jeg jo ikke bruge til ret meget lige nu.

Hej fra Lene

• #12   21. jul 2007 Har familie i Grenå får dem lige til at kigge efter den,skriv hvis i finder den så man kan blive lidt rolig igen.

• #13   21. jul 2007 Tusinde tak alle sammen. Hvis eller når jeg hører nyt skriver jeg straks en tråd om dette.

Hej fra Lene

• #14   21. jul 2007 Åh Lene for søren:-(

Jeg håber I finder Athene meget snart.

• #15   21. jul 2007 Jeg skal faktisk derud i morgen, så holder lige øje.

• #16   21. jul 2007 Ja jeg syntes også de har et problem med hensyn til deres annoncering af hundeparkering.
    Jeg havde forestillet mig noget helt andet, og da vi kom derud var jeg faktisk lidt i panik for i de 2 hundehuse der var, stod der selvfølgelig andre hunde. Dernæst var der kun træer med skygge og vandskål og det var den hundeparkering. Der kom også en dame og kritiserede deres hundeparkering og de skriver de holder opsyn, men det havde jeg ikke indtryk af de gjorde.
    Jeg var kun inde ca. 30 min i parken og gik derefter ud, men der var hunden sluppet løs.

Hej fra Lene

• #17   21. jul 2007 har lige informeret venner og bekendte, jeg bor selv i hyllested - ikke ret langt fra parken.

Håber I finder hende ;0)
    knuz Marlene

• #18   21. jul 2007 har lige kørt en lille aftenstur, tog samson med i bilen og kørte fra Hyllested via Gravlev til parken, og tilbage via fuglslev til Hyllested, fra hyllested til hyllested-skovgårde og igen via gravlev hjem.. men desværre ingen hund at se. ( håber hun har lagt sig til at sove i en af alle de åbne stalde der findes i området, så hun får sovet lidt)

Er der change for at hun er en hund som vil tage lidt kontakt til andre hunde/mennesker , så folk vil kunne komme til hende og se jeres tlf. på hendes skilt ?
    Hvis I evt. får brug for lidt assistance, vil jeg gerne køre ud imorgen igen og søge - så skriv endelig hvor hun er blevet set sidst. Hun kan jo nå langt ....

• #19   21. jul 2007 ps: du er velkommen til at kontakte os på tlf. 86 33 66 99

• #20   22. jul 2007 Hej Lene.
    Vi har gået Hyllested plantage rundt nu her, desværre helt uden spor af Athene. (Hyllested Plantage ligger mellem Hulgaden og Brønhøjvej hvis du har et kort over området) lige uden for Hyllested mod Gravlev og mod Hylleslevholm.
    PS: Det stykke der hedder Hyllested Bjerge, som har start også fra Brønhøjvej lige uden for Gravlev, har vi ikke taget med, det er ligesom en helt særskilt tur ( ligger lige uden for Gravlev (mod hyllested).
    Men nu måtte vi lige hjem og få varmen, og tørre lidt...

• #21   22. jul 2007 er hun kommet hjem i varmen??? eller skal vi en flok afsted og lede.....jeg melder mig gerne!!!

• #22   22. jul 2007 Hej alle
    Jeg har lige skrevet et langt indlæg men det forsvandt.
    Men nej vi har endnu ikke fundet Athena

Hej fra Lene

• #23   22. jul 2007 Åh nej, Lene, hvor jeg føler med jer!!

• #24   22. jul 2007 Åhh...I stakler.
    De varmeste tanker

• #25   22. jul 2007 Åh for pokker:-(

Jeg håber I snart finder hende:-(

• #26   22. jul 2007 Hej Malene

Tusinde tak for din store hjælp, hvor er det dejligt med sådan vidunderlige mennesker der hjælper os i denne forfærdelige sitation.
    Vi har idag være hele mosen igennem ved Fredskoven og vi var 4 voksne samt 1 hund.
    Jeg snakkede længe med dem på gården ved Agerlandsvej 3 i Gravlev hvor Athena blev set i fredags.
    Derefter har vi snakket med flere naboer i området og nogen af dem har været med ude og lede.
    Vi gik igennem det meget ufremkommelige terrræn, men fandt desværre ikke nogen hund.
    Desuden har vi sat plakater op på de nærliggende campingerpladser samt Brugsen i Tirstrup.
    Håber nu bare på noget respons, og håber hun søger kontakt eller ly på et tidspunkt.
    Vi har også været i sommerhusområdet ved Øksemøllen og kiggede i lader og tomme huse og stalde.
    Tror ikke hun kan finde til Grenå Camping hvor vi ligger, men de er bekendt med situationen.
    I morgen skriver jeg til de lokale aviser og får en annonce i der.

Hej fra Lene

• #28   22. jul 2007 Jeg har lige snakket med Lene og aftalt at jeg kører ud og kigger i morgen og skulle der være nogen der vil med, kan jeg kontaktes på 26815855 så kan vi fælles søge områder igennem!

• #29   22. jul 2007 Har I ikke lokalradio der hvor hun er løbet væk? Det kan være at I kan overtale dem til at nævne det engang imellem?

• #30   22. jul 2007 Hej Marie.
    Jeg ved ikke om samson vil søge hvis han løber med en dejlig dame.... han vil nok hellere lege *g*
    men vi kan godt forsøge ;0)
    Tror jeg tager bjergvejen mod Stenled / Rugaard imorgen, eller også Hyllested bjerge turen fra Brønhøjvej...

Hej Lene.
    gid der dog lige ville komme en melding ind om at hun at hun er blevet set et eller andet sted.... så vi ved i hvilken retning vi skal søge. Men i mange af de små byer, er det helt normalt at hundene render løse, og en fra eller til bliver måske ikke bemærket..... rigtig ærgeligt.
    Ang. aviser, så er der 5 lokalaviser der bliver leveret gratis til alle husstande: - Ebeltoft folketidende, Djurslands posten, Adresse Avisen, Lokalavisen og Grenå bladet, så prøv da gerne at sætte annonce i dem.

Har lige talt med en veninde, hun sagde også at Grenå politi ikke altid har det bedste ry for at deltage aktivt, hun synes du også skulle ringe til Århus politi (og evt. ebeltoft politi imorgen) så du er sikker på at alle ved besked.
    En vens bekendt, ville tage en tjekker i fuglslev området imorgen... (da de har sommerhus og en opstaldet hest der)

Dyreinternatet i Århus har fået besked, så de ringer straks hvis de høre nyt om hende.
    Jeg krydser fingrer og håber på snarligt godt nyt.

• #31   22. jul 2007 jeg har sendt en besked til Radio ABC, men har ikke fået nogen melding retur... ( spurgte om de evt. kunne melde ud at hun var savnet )

• #32   22. jul 2007 Lene,
    Det gør mig ondt at høre Athene er løbet væk. Det er snart den værst tænkelige situation - at ens kæreste eje bare er væk ! Føler med dig.

En mulighed for hjælp kunne være Hjemmeværnets hundepatrulje. Da jeg var medlem var vi ude på sådanne forskellige opgaver. Dengang ville de ihvertilfald gerne hjælpe med deres hunde. Har selv været på en positiv eftersøgning af en Beagle.

Held og lykke

Marlene

• #33   22. jul 2007 Hej alle
    Så kom jeg på nettet igen.
    Det med politiet havde jeg også hørt, men ringer til Ebeltoft Politi i morgen, der er åben igen.
    Prøver også alle de aviser der er nævnt, har skrevet til et par stykker.
    M.h.t radio blev hun efterlyst igår hos Radio Rønde ( tror jeg den hedder ). Det blev sagt nogen gange. Radio ABC er også kontaktet, men jeg ved ikke om de har sagt noget.
    Prøver dem igen imorgen.
    M.h.t hjemmeværn lyder det som en rigtig god ide, det bliver også prøvet. Jeg har Theresia her fra HG ( hun har også været så sød at lede idag sammen med kæresten). Hun ville prøve at undersøge hjemmeværnet imorgen. Alt bliver prøvet og vi håber og håber også at hunden måske tager kontakt til nogen på et tidspunkt.
    Vi har lagt hendes tæppe på det sted på gården hvor hun blev set i fredags. Håber hun måske vender tilbage dertil. Og igen kan jeg ikke takke folk nok for al den opbakning og hjælp jeg får og har fået.

Hej fra Lene

• #34   22. jul 2007 Hej Lene trist at læse at din hund er væk.
    Har du prøvet at ringe til Radio ALFA for at få hende efterlyst igennem dem.
    Du kunne jo også prøve at snakke med rutebilschaufførene der køre i området, bla. rute 351 Ebeltoft - Grenå, samt rute 212 Ebeltoft - Randeres.
    Håber du snart finder hende og hun er ok.

Kommentér på:
EFTERLYSNING AF BORTLØBEN HUND

Annonce