Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe hvalp i Sverige
  • #1   15. apr 2020 Jeg har ikke købt hvalp i Sverige, men står skrevet op til et kuld.
    Du kan godt køre over og hente hvalp i Sverige lige pt., hvis det er spørgsmålet - og så kan du se på Fødevarestyrelsens hjemmeside, hvad du skal have ordnet af dokumenter osv smiley Er hvalpen fx under 12 uger behøves den ikke rabiesvaccine

• #3   15. apr 2020 Jeg har købt i Sverige, men hvad vil du vide?

• #4   15. apr 2020 Jeg har hentet flere i Sverige, som 8 ugers uden vaccine (det blev gjort herhjemme), med chip og pas. Havde en killinge/hvalpe erklæring med fra Fødevarestyrelsen. Før i tiden skulle man skrive til FVST hvor man skulle krydse grænsen, dato og chipnummer på hvalpen, derefter fik vi en mail med godkendelse, det er heldigvis blevet lettere idag.

• #5   15. apr 2020 Tusinde tak for jeres svar. Jeg var bare i tvivl om, hvad jeg skal gøre, hvis jeg gerne vil købe hvalp i Sverige. Om det er nemt nok at finde ud af.
    Men I er kommet med nogle gode svar - tusinde tak skal I have.

• #6   15. apr 2020 Jeg har også købt hvalp i Sverige, og det er meget nemt - bare følg retningslinjerne på Fødevarestyrelsens hjemmside.

• #7   15. apr 2020 Svende er også fra Sverige smiley Han er dog fra 2012, så reglerne er blevet noget nemmere nu smiley

Som andre skriver, så følg retningslinjerne fra FVST. Så er du godt på vej smiley

Bare husk, at du skal melde til Tullverket, at du har hund med. Kunne forestille mig, at der er øget kontrol ved grænserne pt.

• #8   16. apr 2020 Linda skal det også meldes ud af landet? Troede kun det var når man kører ind i Sverige.

Hvis dit navn fremgår af passet, så rejser man med sin egen hund og ikke én man importerer. Det er det samme med. Tyskland. Disse. Papirer fra fvst er for at forhindre ulovlig import af for unge hvalpe med videresalg for øje. En enkelt hvalp i et tilpas stort bur, kan jeg slet ikke se skulle kunne skabe ballade.
    Vi har selv hentet med det er 18 år siden. Vi kørte til Borås. Satte Magnus i kassen og kørte hjem til Slagelse. Super nemt.

• #9   16. apr 2020 #8 Min fejl! Det er kun IND i landet (Sverige). Beklager! Se venligst bort fra min kommentar om anmeldelse til Tullverket i #7 smiley

Kommentér på:
Købe hvalp i Sverige

Annonce