1.386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Hundebamse advarsel Hundebamse advarsel

taget fra FB : Bamsen er fra Happy Pet
"????ADVARSEL????
I tirsdags købte vi en ny bamse til vores hund i pito Grenaa. Vores hund eeeeeelsker bamser og bliver til tider så begejstret at de skal tilintetgøres! Han kommer med nogle host og jeg kigger naturligvis. Der ligger indholdet på gulvet. EN PLASTIK POST MED ET MAD-ELASTIK!! Jeg er i chok! I et hundelegetøj! Jeg smutter ned i pito idag og fremviser indholdet. Jeg bliver på ingen måder hørt: jamen vi kan jo ikke vide hvad der er indeni, jeg kan vise det til vores leverandør osv... intet med jamen det skal vi da finde en løsning på, intet skal vi prøve at finde en anden bamse, intet vi fjerner det fra hylden... JEG ER I CHOK! Så nu henvender jeg mig til alle hundeejer som evt. har købt samme bamse!"

en kommentar fra anden hundeejer er at hun har købt en magen til i ZooPlus og oplevet det samme ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebamse advarsel
  • #1   13. mar 2020 bamsen:

profilbillede
  • #2   13. mar 2020 Jeg får da lyst til at splitte vores ad smiley

• #3   13. mar 2020 Jeg er helt i tvivl om hvad vi er forargede over? Er det elastikken? At der er plastik inden i? smiley

Der er da plastik inde i ufatteligt mange af bamserne - jeg ser dem jævnligt vrangen ud med Ziva i huset. Det er grunden til at legetøj er til når jeg er hjemme, og når man er alene hjemme skal man kunne sove uden at have legetøj til rådighed. smiley Netop fordi jeg også har en hund, der ind i mellem i entusiasme kommer ud for en forfærdelig bamse-eksplosion smiley

• #4   13. mar 2020 Forarget over hvad? Lad være med at give hundene det hvis man ved at de splitter det ad.
    Det er jo ikke det der er meningen med det.

• #6   13. mar 2020 Hvis man har en hund der ødelægger og sluger ting så holder man da øje med hunden hele tiden når de får legetøj der kan splittes ad. Hunden kan jo sluge indmaden i bamsen eller dele af selve coveret, og det kan da også sætte sig fast i mave/tarm på hunden - hvor svært er det lige at tage ansvar for sin hund?

• #8   13. mar 2020 Jeg forstår heller ikke hvad vedkommende er så forarget over.. Og forstår slet ikk hvorfor hun regner med at butikken skulle reagere som hun beskriver hun havde regnet med... Ligesom med kødben skal legetøj kun bruges mens hunden er under opsyn..

• #9   13. mar 2020 Det var der ikke inde i vores - kun fyld, som lå ud over hele gulvet. smiley

• #10   13. mar 2020 Den sammensætning med pose og elastik har jeg set i mange tøjdyr, aldrig tænkt over at jeg skulle forarges over det smiley Har man en hund som æder sit legetøj er intet sikkert, andet end at holde opsyn hele tiden

• #11   13. mar 2020 Jeg troede i første omgang det var fordi, at der på en eller anden måde var havnet en god pose narko i bamsen smiley

• #13   13. mar 2020 Funke jeg tænkte det samme, haha..

• #15   13. mar 2020 Mine piger ELSKER deres rappere. Pt har de 2 intakte, og 3 som mangler bagkrop og pose/elastik smiley

Jeg er ikke sikker på hvorfor der advares om det. Hunde kan blive kvalt af alt legetøj, det kan stoppe tarmen, hvis de æder vat eller stof og alt mulig andet farligt.

• #16   13. mar 2020 @@Fünke … ha ha det var også min første tanke …

jeg deler fordi jeg ikke aner om det er et problem, mine hunde har aldrig den slags legetøj, netop fordi det vil dø ved bid i løbet af 5-10 minutter … er for nærig … det eneste de ikke skiller ad hurtig er Kong, den kan dog over tid med tålmodighed gnaves itu, og specielt den ældste gør et imponerende arbejde … hendes mor har være på operationsbordet for at få et stk Kong fjernet ...

• #17   13. mar 2020 Hvorfor får din hund ting den kan ødelægge når du ved den gør det?? Kunne aldrig finde på at give mine dem, oftes får de lyst til at æde det der inde og ja har hørt om hunde der døde på den bekostning.
    Og igen, det ikke butikkens skyld du skal have kontakt til dem der laver dem.

• #18   13. mar 2020 Guud jeg syntes det var smart! Så slipper man for fnuller i hele hytten, når vovse slår den ihjel smiley

• #19   13. mar 2020 @Ansofi k … hvem spørger du i #17

• #21   13. mar 2020 Ansofie, det er jo ikke Hannes opslag - hun deler fra fb. Læs eventuelt HELE opslaget smiley

• #22   13. mar 2020 Den and er et af Cocos absolutte yndlingslegetøj! Men nu forstår jeg da bedre hvorfor den laver den knitrende plastiklyd, når man "rapper med den" smiley

• #23   13. mar 2020 Det findes altså indeni rigtig meget forskelligt hundelegetøj, jeg kan ik se problemet.

• #24   13. mar 2020 Gad vide hvad vedkommende troede lavede pivelyden smiley

• #25   13. mar 2020 Malene, dooh, hun troede vel at der var en rigtig and derinde smiley

• #27   16. mar 2020 Jeg vi lsige at jeg har set meget værre ting i hundelegetøj. Clinton fik fx en julegave fra en velmenende nabo. Den lignede en Irsk Terrier så vores søde nabo, der intet anede om hunde, havde ikke kunnet stå for den og selvfølgelig skulle lille Clinton da have sådan en. Den kunne endda gø smiley Her blev jeg så lidt mistænkelig; jeg tjekkede mærkesedlen en ekstra gang og jo, det VAR sørme ment som hundelegetøj. Da naboen var gået var jeg nødt til at åbne den for at se hvad der var indeni. Det var så eletronik og batteri, der fik tøjhunden til at gø smiley Jeg opererede 'gø-apperatet' ud, syede til og gav Clinton bamsen. Han har den stadig smiley Jeg sagde ikke noget til naboen om det for det var jo virkelig en sød tanke.
    Her er det faktisk blevet standard at jeg lige operer alle former for lyd ud af hundenes bamser inden de får dem. Mine hunde er heldigvis også glade for dem uden lyd. Og de der lyddimser består mestendedels af plastik, som jeg helst ikke vil have ned i en hundemave: Perle er den slags hund der lægger sig og nørkler med bamsen til hun selv har fået pillet piveren ud og hun får let slugt smådelene.
    Jeg har også oplevet hundelegetøj med små 'beans' i; det er så små plastikkugler. De kommer heldigvis lige igennem, men de har sådan set intet at gøre i hundelegetøj.

• #28   17. mar 2020 Ellie elsker de der ænder, men går der hul på dem, så skal alt indholdet ud. Gerne i sengen. Hun elsker at løbe rundt med posen som piver smiley Jeg har bare fjernet indholdet, når jeg ikke synes hun skulle lege med det mere, også har hun beholdt de tomme lig smiley

Kommentér på:
Hundebamse advarsel

Annonce